رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

هر کجا نقش‌آفرینی برای انقلاب وجود دارد نقش معنوی روحانیون نمایان است

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: هر کجا نقش‌آفرینی برای انقلاب وجود دارد نقش معنوی روحانیون نمایان است.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۷۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی امروز در نخستین همایش و هم‌اندیشی عوامل راهیان نور با عنوان سفیران نور و بزرگداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کرد در سنندج، اظهار داشت: بسیج طلاب یک سرمایه ارزشمند برای انقلاب اسلامی است و اگر به عظمت کار خودمان یعنی شبکه روحانیت و مجموعه روحانیون ارزش قائل شویم یک سرمایه بزرگی ملی و اعتقادی داریم.

وی تصریح کرد: هر کجا نقش‌آفرینی برای انقلاب وجود دارد نقش معنوی روحانیون نمایان است،

محمدی شاهرودی افزود: بسیج طلاب در کنار زائران راهیان نور و سایر برنامه‌های سازمان بسیج در زمینه‌های مبلغ، مشاور تربیتی و امام جماعت یک برادر مهربان و معنوی است و لذا پناه بردن عزیزانی دارای شبهه به مجموعه طلاب، آنها را از خیلی از خطرات مصون می‌دارد.

وی تصریح کرد: راهیان نور یک فرصت برای سازمان بسیج، شبکه روحانیت و روحانیون بسیجی است چون همه بسترها برای تبلیغ یک مبلغ و مبلغ فراهم شده است تا روحانیون جان کلام راهیان نور را به زائر منتقل کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور محمدی شاهرودی افزود: اعتقاد داریم راهیان نور برای بسیج طلاب و قاطبه روحانیونی که دل در گرو نظام دارند فرصتی برای بیان اندیشه‌های انقلاب و تهدیداتی که دشمنان برای نظام فراهم آورده‌اند.

وی گفت: این موضوع کار بسیج طلاب را سنگین کرده است برای اینکه باید درست برنامه‌ریزی کنیم و همراه با سایر عزیزان آن را به سرانجام برسانیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: تلاش می‌شود روحانیون متناسب با اقشار مختلف شرکت‌کننده در راهیان نور سازماندهی شوند.

به گفته این مسؤول، امسال سامانه نرم‌افزاری شبکه مبلغین راه‌اندازی خواهیم کرد تا روحانیون در هر نقطه ای از کشور با پسورد که در اختیار وی قرار می‌گیرد تمامی اطلاعات و برنامه‌های خود را در سامانه قرار دهد.

رئیس سازمان بسیج طلاب خاطرنشان کرد: ضمن اینکه کارگاه‌های آموزشی برای طلاب بسیجی برگزار می‌شود، کتابچه‌ای نیز در مرحله چاپ است که به زودی منتشر شده و در اختیار مبلغین در استان‌ها قرار می‌گیرد.

وی در پایان هماهنگی بین بسیج طلاب استان‌ها، فرهنگی و راهیان نور و بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی را خوب توصیف کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار