جانشین سازمان بسیج طلاب کشور:

زندگی مسالمت‌آمیز شیعه و سنی در کنار هم از اهداف اصلی انقلاب است‌ 1719

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: اینکه زندگی کردن مسالمت‌آمیز مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم، اتحاد و انسجام مردم برای مقابله با استکبار دفاع از مظلوم در برابر ظالم تنها بخشی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۸۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر داربکلایی در جمع زائران راهیان نور با برشمردن اقدامات دشمن در افغانستان، پاکستان، عراق و دیگر کشورهای منطقه اظهار داشت: تمام این اقدامات برای مبارزه با اهداف بنیادین انقلاب اسلامی است که نشر کامل آن به منزله نابود کردن افکار و اقدامات استکبار در دنیاست.

وی با اشاره به اینکه زندگی کردن مسالمت‌آمیز مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم، اتحاد و انسجام مردم برای مقابله با استکبار دفاع از مظلوم در برابر ظالم تنها بخشی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است گفت: تمام این اقدامات می‌تواند به منزله از هم پاشیدن ایادی استکبار و خاموش کردن آتش اقدامات خصمانه آنها در جهان باشد.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور به اقدامات ارزشی فراوانی که در سایه کاروان راهیان نور جنبه عملی به خود می‌گیرد اشاره و تصریح کرد: زنده نگه داشتن پیام شهدا و راه و مسلک آن بزرگواران همان ضرورتی است که امروز جامعه ما برای عبور از حربه‌های مختلف دشمن به آن نیاز دارد.

وی فرهنگ شهدا را فرهنگ ایستادگی اتحاد و مبارزه با ظلم و طاغوتیان ایجاد اخوت در بین همه اقشار دانست و گفت: در همه این منش‌ها می‌توان نیازمندی‌ها و آسیب‌های امروز جامعه در حوزه‌های مختلف عقیدتی و رفتاری را شناسایی کرد.

داربکلایی افزود: قرار گرفتن در یادمان‌ها و تأمل در دریای معنویات این اماکن مقدس خود یک راهنمای ارزنده برای ورود به این حوزه‌ها است.

وی فرهنگ انقلاب را یک فرهنگ متکی به خود در سایه پاسداشت باورها و اعتقادات دینی برشمرد و تصریح کرد: مسئولان باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی که می‌تواند در ترویج هرچه بهتر این فرهنگ ارزشی در بین جامعه تاثیر داشته باشد اهتمام کافی داشته باشند.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور راهیان نور را از شاخص‌ترین اقدامات فرهنگی حال حاضر در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: استقبال چشم‌گیر اقشار مختلف به ویژه جوانان و تحصیل‌کردگان از اردوهای راهیان نور نشان از وجود شور و اشتیاق این عزیزان به این راه مقدس دارد و تا زمانی که این فرهنگ ارزشمند در جامعه جاری و ساری باشد انقلاب اسلامی راه شکوفایی و ترقی خود را با اقتدار طی خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار