ماموستا محمودی: امروز دشمنان فهمیده اند که با جنگ نظامی نمی توان بر این کشور مسلط شد. هر جامعه ای که اعتقادات دینی و رهبر داشته باشد، هیچ قدرتی نمی تواند آن ها را در هم بشکند،
کد خبر: ۸۷۲۲۸۳۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، مراسم گرامیداشت شهدای منطقه حاج عمران صبح امروز با حضور کاروان های راهیان نور و مردم پیرانشهر آذربایجان غربی در یادمان شهدای تمرچین برگزار شد.

ماموستا محمودی امام جمعه شهر پیرانشهر در این مراسم بیان داشت: ارتش نقطه افتخار جمهوری اسلامی ایران است. در ابتدای انقلاب برخی به امام خمینی پیشنهاد دادند ارتش منحل شود اما امام با زیرکی فهمیدند که این یک توطئه است لذا ارتش را تقویت و به آنان روحیه داد.

وی افزود: ارتش در مقابله با بحران هایی که دشمن برای کشور به وجود آورده بود، نقش مهمی داشت. اگر ارتش نبود آن مقاومت در ابتدای جنگ شکل نمی گرفت. 

ماموستا محمودی تصریح کرد: امروز دشمنان فهمیده اند که با جنگ نظامی نمی توان بر این کشور مسلط شد. هر جامعه ای که اعتقادات دینی و رهبر داشته باشد، هیچ قدرتی نمی تواند آن ها را در هم بشکند، لذا از راه های دیگر وارد شده اند. تروریست ها را وارد عمل و تحریم اقتصادی به پا کردند اما انقلاب اسلامی تا به امروز پایدار مانده است.

امام جمعه پیرانشهر گفت: ارتش و سپاه در تمرچین و حاج عمران توانستند ارتش عراق را به عقب برانند. پیش از آن خمپاره دشمن به شهر می رسید اما بعدها توپ آنان نیز به شهر نرسید.

وی تصریح کرد: شیعه و سنی دو بال اسلام هستند و باید با هم متحد و در برابر ظالمان بایستند. ارتش و سپاه نیز دو بال نیروهای دفاعی جمهوری اسلامی هستند. اگر این دو با هم باشند که هستند، قدرت نظام اسلامی روز به روز بیشتر می شود.

ماموستا محمودی تاکید کرد: آنان که در جنگ تحمیلی کشته شدند، شهیدند و اینان همچون شهدای صدر اسلام هستند. این شهیدان سعادتمندند. 

وی در پایان صحبت هایش یادآور شد: دفاع از مرزهای اسلامی لازم و ضروری است و اگر استقامت و مقاومت نباشد دنیا فاسد می شود و از بین می رود.

همچنین در ابتدای این مراسم سرهنگ میرزایی فرمانده تیپ پیاده 164 ارومیه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، گفت: نگه داشتن یاد شهدا یک وظیفه است. این شهیدان در مقابل دشمنی ایستادند که از طرف بیش از سی کشور دنیا در حوزه های اطلاعاتی، تجهیزاتی و انسانی پشتیبانی می شد و اجازه ندادند یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران به دست دشمن بیافتد.

خاطرنشان می سازد در این مراسم یاد و خاطره شهدای مدافع حرم ارتش گرامی داشته شد./م
ارسال نظرات