خبرهای داغ:
رییس اداره ورزش و جوانان هندیجان گفت:مسابقات قهرمانی ووشو سبک خواچوان در استان خوزستان به میزبانی ایذه به مدت یک روز درسالن ورزشگاه تختی برگزار و تیم ووشوی آقایان هندیجان دربین ۱۲تیم شهرستانی نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۳۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
فرشید جواد پور صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگار بسیج در هندیجان ضمن تبریک به هیأت ووشو و ورزشکاران ووشو کارهندیجان اظهار کرد:دراین دوره از مسابقات قهرمانی ووشو استان حدود ۲۰۰ورزشکار از شهرستان های استان خوزستان باهم رقابت داشتند که تیم ووشوی هندیجان با ۱۹نفر در مقاطع سنی نونهالان ،نوجوانان ،جوانان وبزرگسالان حضوری فعال داشتند.

وی افزود:از مجموع مبارزات ۱۹نفر ووشو کار هندیجان دراین دوره از مسابقات قهرمانی استان ۷مدال طلا ،۲نقره و ۲برنز بود.

وی بابیان مشکلات مالی در اعزام  ورزشکاران ووشو کار هندیجان گفت:به علت مشکلات بودجه ایی تعدادی از ورزشکاران ووشو کار هندیجان  به این دوره از مسابقات قهرمانی استان اعزام نشدند .


جوادپور رییس اداره ورزش وجوانان هندیجان عنوان کرد:رقابت ها ووشو در این دوره از مسابقات سنگین بودکه از ۱۹نفر ورزشکار ووشو کار هندیجان ۹نفر فینالیست شدند.

وی با اشاره به افزایش استعداد در ووشو هندیجان بیان کرد: با جذب حمایت های مالی از سوی مسؤلان مربوطه  در آینده شاهد پیشرفت  ورزش ووشو و دیگر ورزش ها درشهرستان هندیجان خواهیم بود.

خبرنگار محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها