سردار میرحسینی در مراسم شب هفت شهدای گمنام در ندوشن:

شهدای گمنام قبله حقیقت و دینداری هستند/دشمن دنبال دور کردن نسل جوان از آرمان های انقلاب است

سردار میر حسینی گفت: دشمن به دنبال دور کردن نسل جوان از آرمان های انقلاب و فاصله انداختن بین این نسل با امام (ره) و رهبری انقلاب، شهدا و مراجع است.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۴۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛سردار میر حسینی در مراسم شب هفت دوشهید گمنام در مسجد الغدیر ندوشن که با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهر برگزار شد، شهادت را برترین سعادت انسانی نامید و با اشاره به بیست و سومین آیه سوره مبارکه احزاب، اظهار داشت: شهادت عهد و پیمانی الهی است، شهدا با خدا معامله کردند، بی‌شک پروردگار برترین پاداشها را ارزانی‌شان می‌دارد؛ لکن مؤمن آگاه همواره منتظر و در آرزوی شهادت فی سبیل الله است.

میر حسینی ثبات قدم و اراده راسخ بر حرکت در صراط مستقیم را ویژگی بارز شخصیت شهدا عنوان و خاطر‌نشان کرد: نشانه منتظران و آرزومندان حقیقی شهادت این است که در راه و هدف خود که همانا جلب رضایت خداوند و استقرار احکام و ارزشهای الهی است، تردیدی ندارد و در مقابل وسوسه‌ها و تندباد‌ها از مسیر حق خود منحرف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه شهادت طلبی همواره در طول تاریخ پرفراز و نشیب اسلام و به‌ویژه در اعتلای تفکر و اندیشه به حق شیعی نقش اصلی را ایفا نموده و خون پاک شهدا احیاگر اسلام ناب محمدی بوده است، افزود: برخلاف برخی تصورات غلط، راه منور شهادت و جان‌فشانی در مسیر قرب حضرت حق هیچگاه بسته نشده و امروز نیز بسته نیست؛ حقیقتی که رزمندگان و شهدای والامقام مدافع حرم آن را ثابت کرده‌اند.

میر حسینی با بیان این مطلب که شهدای گمنام آمده اند تا قبله ای به سوی حق و حقیقت در مسیر دینداری باشند، ادامه داد: شهدای گمنام شاید پیش ما گمنام باشند، اما روز رسیدگی به حساب معلوم می شود که دارای چه درجه و جایگاه با عظمتی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار