در حالی رهبر انقلاب سال 95 را با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری کرده اند و بارها در دیدار های مردمی به اهمیت این موضوع اشاره فرموده اند؛ معاون اول رئیس جمهور از گفتمان سازی در خصوص این سیاست ملی سخن می گوید.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۵۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بیگی در خطبه های نماز جمعه کوثر با اشاره به 15 مرداد سالروز بمباران هیروشیما توسط استکبار جهانی اظهار کرد: بیش از 100 هزار نفر دردم پس از این اقدام فجیع آمریکا کشته شده اند؛ با این وجود مدعی حامی حقوق بشر را مطرح میکند ولی هیچ بومی از آن نبرده است؛ جاسوسی از ملتها، اختصاصی عمل کردن بانکی مون فقط به نفع آمریکا و صهیونیت، به وجود آوردن داعش، دزدی پولهای بلوکه شده ایران به بهانه غرامت، به وجود آوردن جنگ بین مسلمین در کشورهای همسایه و ... همگی مستند عملکرد شیطانی آمریکاست که مشهود است..

وی ادامه داد: خطرناکترین اقدام اوباما به وجود آوردن جنگ بین مسلمین و کشورهای همسایه نیست، بلکه خطرناکترین اقدام وی در جمله ای است که می گوید: شاید بعد از پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست ها، داعش موجودیت خود را حفظ کند، به عبارتی بیداری اسلامی را با داعش مدیریت کنند و نگذارند مردم خود با بینش اسلامی و انقلابی مسیر دین را دنبال کنند.

خطیب جمعه کوثر در دیگر بخش سخنان خود افزود: امروزه دشمن از خودمان است؛ پرچم سبز عربستان با عنوان لااله الله و پرچم سیاه رنگ داعش با عنوان محمد الرسوال الله نشانه از سوی پشته پرده این اقدام شیطانی میدهد که مسلمین را با ترفند های متعدد به جان هم بیاندازند و این همگی از سوی آمریکا طرح ریزی شده است؛ عربستان عابر بانک همیشه در دسترس استکبار است که داعش را مدیریت میکند.

رئیس شواری فرهنگ عمومی شهرستان کوثر افزود: پشت پرده جنگ در سوریه، عراق، لیبی، بحرین، عربستان، یمن، و حتی کودتای نافرجام ترکیه فقط آمریکاست آن وقت برخی از داخل کشور ایران اسلامی می گوید علاج خروج از رکود و تورم و تحریم فقط مذاکره با آنهاست؛ مگر قلب راکتور ارراک را بتن ریختید تحریم ها برداشته شد، مگر سانتریفیوژها را یکباره از کشور خارج کردید برجام عملی شد، مگر بر سر میز مذاکرات حاضر شدید آب از آب تکان خورد که امروزه ادعای مزاکره با آمریکا را دارید.

حجت الاسلام بیگی در دیگر بخش سخنان خود خاطر نشان کرد: دشمن با ماهواره ها و شبکه های اجتماعی همانند تلگرام و هک کردن اطلاعات شخصی 15 میلیون نفر ایرانی عاشق چشم و ابروهای مردم ایران نیست که دم از مذاکرات و اعتماد میزنید این اقدام دشمن فقط ترفندی برای سبک زندگی ایرانیان و علنی کردن پروژه تغییر در فرهنگ ایران اسلامی است.

امام جمعه کوثر اضافه کرد: تعریف از مذاکره بده و بستانی متقابل است که شما بر تعهداتتان عمل کردید ولی آمریکا روز به روز تشدید تحریم کرد، عوض اینکه اورانیوم را به تدریج از کشور خارج کنید یکباره از کشور منتقل شد و آنها دوباره شخصیت های برجسته و همینطور سپاه را تحریم کردند، راکتور اراک را بتن ریختید و پلمپ کردید ولی آنها همچنان در شرط گذاری برای ایرانیان هستند و امروز هم به برجام عمل کردید با امید لغو تحریم ها ولی هم اکنون در تحریم هستید و جالب اینجاست که بازم اسرار بر مذاکرات دارید؛ درحالی که معیشت مردم هیچ تغییری نکرده است چون این ترفندی از یهمان بازی آمریکا بود و رهبر انقلاب بارها به این مهم اشاره کرده بودند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از دولتی ها بر این معتقدند که اگر مذاکرات انجام نیابد اقتصاد مقاومتی هم زمین گیر خواهد شد؛ درحالی که از حصار آهنی هم دور کشور بکشید رمز موفقیت در عرصه اقتصادی اتکا به خود، حمایت از تولید و کالای ایرانی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

خطیب جمعه کوثر در واکنش به اظهارات جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در خصوص عملی ساختن اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در حالی رهبر انقلاب سال 95 را با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری کرده اند و بارها در دیدار های مردمی به اهمیت این موضوع اشاره فرموده اند؛ معاون اول رئیس جمهور از گفتمان سازی در خصوص این سیاست ملی سخن می گوید.

وی همچنین ضمن تبریک 17 مرداد، روز خبرنگار در انتقاد از مسئولین امر اظهار کرد: چه شده است که آبگرم دیگر شهرستان های استان بیش از پیش شناخته شده و مملو از مسافر است ولی هیچ نشانه ای از تابلوهای آبگرم گیوی در نزدیکی مرکز استان و در مسیر جاده سرچم وجود ندارد؛ از مسئولین انتظار میرود نسبت به تبلیغ و ترویج فواید آبدرمانی گیوی اقداماتی شایسته ای انجام دهند و خبرنگاران نیز در شناساندن این منطقه گردشگری تلاش کنند.

ارسال نظرات