امام جمعه بهنمیر افزود: کسی که شعار عدالت می‌دهد باید خود عدالت را رعایت و در استقرار عدالت تلاش کند.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۷۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام‌ جمعه بهنمیر با بیان اینکه با روحیه انقلابی و جهادی و عقلانیت می‌توان بر مشکلات پیروز شد، اظهار کرد: امروز هر مسؤولی بخواهد موفق باشد نیاز به روحیه انقلابی و جهادی دارد و دیده‌بان انقلاب امام خامنه‌ای به انقلابی بودن تأکید دارند.

حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار در خطبه‌های امروز نماز جمعه بهنمیر ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت هفته حج، اظهار کرد: از نشانه‌های احسن عمل اخلاص در عمل، هماهنگی بین قول و عمل صاحب عمل است.

وی افزود: کسی که شعار عدالت می‌دهد باید خود عدالت را رعایت و در استقرار عدالت تلاش کند.

امام‌ جمعه بهنمیر با بیان اینکه حج امت‌ساز و همایش وحدت و برادری امت اسلامی است، تصریح کرد: حج ابراهیمی برائت از استکبار و برائت از آمریکا و صهیونیست است.

این مسؤول با محکومیت آل‌‌سعود در جلوگیری از سفر حج زائران ایران، گفت: ممانعت آل‌سعود مصداق بارز «صَدٌّ عَنْ سَبیلِ اللَّهِ» است.

شریف‌تبار با اشاره به مسأله برجام و این موضوع که یک سال از عمر برجام و 6 ماه از تعهد ایران گذشته است اما گشایشی در معیشت و اقتصاد مردم ایجاد نشده، تأکید کرد: پرونده آمریکا نزد ملت‌ها سیاه و پر از جنایت است، در یک حمله اتمی 160 هزار نفر از مردم ژاپن را به خاک و خون کشید و در کشتار کودکان یمن و سوریه عامل اصلی این جنایت‌ها است و این موارد از نشانه بدعهدی‌های آمریکا است.

وی در ادامه از شورای نظارت برجام خواست که خیانت‌ها و بدعهدی‌های آمریکا را به مردم اعلام کند.

این مسؤول ادامه داد: انقلابی بودن یعنی اقدام و عمل، یعنی از دشمن غافل نبودن همان دشمنانی که به‌مانند گرگ‌ها در کمین نشسته‌اند، انقلابی بودن یعنی مبارزه قاطعانه با مفاسد، یعنی خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم و تبعیت تکلیف مدارانه از رهبری معظم انقلاب از دیگر ویژگی‌های انقلابی بودن است.

شریف‌تبار با اشاره به اینکه مسؤولان چقدر به رهنمودهای رهبری عمل می‌کنند، بیان کرد: در اقتصاد مقاومتی توجه چندانی به تأکیدات مقام معظم رهبری نشده است، مقام معظم رهبری در مورد نفوذ دشمن هشدار داده‌اند.

وی در ادامه با طرح سؤالی افزود: آیا در مبارزه با قاچاق کالا و حقوق نجومی مبارزه جدی انجام‌ گرفته است؟ انتظار مردم این است در حل مشکلات کشور به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه جدی و عمل شود.

امام‌ جمعه بهنمیر در پایان با گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی، دیپلمات‌های ایرانی که در سال 1377 در افغانستان به دست طالبان به شهادت رسیدند و تبریک روز خبرنگار و تشکر از زحمات این قشر، گفت: از ویژگی خبرنگار خوب صداقت، امانت‌داری و بیان حقایق است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها