دستگاه‌های اجرايي در راستای انگیزه دادن به خبرنگاران در روز خبرنگار از جزیره ای عمل کردن پرهیز و تجليلي در شان آنان برگزار كنند.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۷۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، اكبر صمدی در جلسه برنامه ریزی مراسم روز خبرنگار در اين شهرستان، اظهار کرد: کار خبرنگار کاری سازنده می باشد که می تواند با انعکاس اخبار و بیان واقعیات و فعالیت های دستگاهها و ارگانها، بصیرت و آگاهی را در بین مردم بالا ببرد.

وي با بيان اينكه 17 مردادماه بهانه ای برای بزرگداشت اصحاب قلم و رسانه است که به نام شهیدمحمود صارمی نامگذاري شده، گفت: به همین مناسبت هر سال در جهت گرامي داشت ياد و خاطره اين شهيد و روز خبرنگار، در راستای انگیزه دادن به خبرنگاران مراسم تجلیل از آنان در فرمانداري برگزار می شود.

فرماندار پارس آباد برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران را دلگرمی دادن به شغل آنان در حرفه خبرنگاری دانست و از دستگاه هاي اجرايي شهرستان خواست در تجلیل از خرنگاران از جزیره ای عمل کردن پرهیز و با هماهنگی در مراسم 17 مرداد عمل کنند.

صمدی نقش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان كرد: اگر اطلاع رسانی اهالي اهل قلم نباشد عملکرد دستگاه ها و ظرفیت منطقه در جهت آگاه‌سازی افکارعمومی منعكس نمي شود.

ارسال نظرات