کسی که بیت‌المال مسلمین را به تاراج برده است وقتی از کار برکنار می‌شود چرا مجددا پستی دیگر به وی واگذار می‌شود لذا باید جلوی این افراد گرفته شود و به مردم معرفی و محاکمه شوند.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۹۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانیدر خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان با اشاره به اینکه امروز بزرگترین نعمت در کشور نعمت امنیت است از سربازان گمنام امام زمان(عج) برای هلاکت شرور شرق و جنوب‌ استان که اقدام به ناامنی می‌کرد تقدیر و تشکر کرد.
امام جمعه ریگان  به ۱۱ مرداد شهادت آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری اشاره و عنوان کرد: بزرگترین خطری که موجب شکست مشروطه شد این بود که دشمن احزاب و گروه‌های زیادی را درست کرد.
وی ادامه داد: مسؤولان مراقب باشند حزب و گروه درست کردن این اختلافات را بیشتر و وحدت و انسجام ملی را از بین می‌برد.
امام جمعه ریگان گفت: در مشروطه حذف روحانیت اصیل در دستور کار دشمن بود و امروز حکام مرتجع عرب درصدد حذف رهبرانی هستند که روحیه انقلابی اسلامی دارند.
رنجبرماهانی بیان داشت: امروز استکبار درصدد گسترش هرج و مرج بین امت اسلامی، قومیت‌ها، ملیت‌ها و ادیان است.
رنجبر ماهانی به ولادت حضرت معصومه(س) اشاره و اظهار کرد: این روز به نام روز دختر نامگذاری شده است و تمام دختران از حضرت معصومه(س) الگوبرداری کنند
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره حقوق‌های نجومی گفت: ایشان فرمودند، باید اموال نامشروع به بیت‌المال برگردانده شوند و این افراد صلاحیت ماندن در پست‌ها را در نظام  جمهوری اسلامی را ندارند.
امام جمعه ریگان عنوان کرد: آیا مسؤولان کشوری سخن معظم‌له را در این زمینه عملیاتی کرده‌اند و همه دستگاه‌های نظارتی کشور به مساله فیش‌های حقوقی باید ورود کنند و با کسی مسامحه‌کاری نکنند و به‌طور شفاف به مردم اطلاع‌رسانی شود.
وی خاطرنشان کرد: دولت در فیش‌های حقوقی باید از نزدیکان خودش شروع کند ،امام علی (ع ) اول تکلیف برادرش را با بیت المال مسلمین روشن کرد لذا برخی از وزرا و اعضای هیأت دولت در معرض اتهام فیش‌های حقوقی هستند و دولت در این زمینه با ارائه مستندات رفع اتهام کند و این موضوع را طبیعی و رایج فرض نکند .
رنجبرماهانی ادامه داد: کسی که بیت‌المال مسلمین را به تاراج برده است وقتی از کار برکنار می‌شود چرا مجددا پستی دیگر به وی واگذار می‌شود مگر حکومت اسلامی نیست ؟و اعمال قانون یکی نیست، فقرا فردای قیامت یقه این کسانی که از بیت المال و خزانه ای که میگفتند خالی شده است را میگیرنند،چطور خزانه برای فقرا خالی است اما برای ﮔﺮﺩﻥ ﻛﻠﻔﺖ ﻫﺎیی که نمی توانند جلوی انها بگیرند پر است؟لذا باید جلوی این افراد گرفته شود و به مردم معرفی و محاکمه شوند.
امام جمعه ریگان به سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه اشاره و عنوان کرد: آیت‌الله طالقانی در حقیقت ذوالفقار امام در سنگر نماز جمعه بود و امروز هم خلع نبود ایت الله طالقانی را علمایی همچون ایت الله خاتمی و ایت الله علم الهدی پر کرده است.
رنجبر ماهانی عنوان کرد: امروز اشخاصی هستند که از سمت خود سوء استفاده می کنند و کسی به آنها جرأت نمی کند بگوید بالای چشمت ابرو!
خطیب جمعه ریگان عنوان کرد:امروز دشمن با آن خباثت خودش فهمیده که آیت الله خاتمی مالک اشتر علی انقلاب  است ،امروز دشمن فهمیده است که ایت الله علم الهدی ابوذر علی انقلاب است ،اما برخی مرض دارند و یکسره تخریب می کنند و همیشه هم می گویند ولایت ولایت ،ولایتی که در ان ابوذر و مالک اشتر نباشد این بی ولایتی است .
وی افزود:امروز رسوا کردن منحرفین آنهایی که ریگی در کفشان است در این انقلاب رسوا کردن این ها نه بی تقوای است، نه تهمت است و نه بی عدالتی است بلکه عین تقوا و عدالت است

ارسال نظرات