حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در پروژه های عمرانی سیرجان

فرماندار سیرجان گفت: قرارداد هزار و ۳۰۰ میلیارد پروژه شامل ۴ پل بزرگ، هفته آینده با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در سیرجان منعقد خواهد شد. ...
کد خبر: ۸۷۲۲۸۹۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، منصور مکی آبادی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه هفتم شامل شهرستان های سیرجان و بردسیر، گام دوم مثلث توسعه اقتصادی افزود: قرارداد هزار و ۳۰۰ میلیارد پروژه شامل ۴ پل بزرگ هفته آینده با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در سیرجان منعقد خواهد شد و ۹۳ پروژه با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت در سامانه بهین یاب در راستای رفع مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی، شناسایی و ثبت شده است.
وی ادامه داد: ۱۳۰ پروژه صنعتی و کشاورزی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سیرجان شناسایی شده است و ۲۵۰ طرح اشتغالزایی در ۶۰ روستای شهرستان سیرجان در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی تعریف و با بانک های عامل تفاهمنامه امضا شده است تا اشتغال و اقتصاد مقاومتی از روستاها آغاز شود.
مکی آبادی با بیان اینکه تعاونی همیار و دهیار از مزیت های روستاها است افزود: ۲۶ طرح اشتغالزایی توسط این شرکت ها تهیه و به وزارت کشور ارسال شده است و ۶۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان سیرجان نیز دچار مشکل سرمایه نقدینگی است که با واگذاری تسهیلات مشکل آنها رفع شد و با احداث شهرک صنایع مزاحم، زمینه اشتغال ۵ هزار نفر در آینده فراهم خواهد شد.
فرماندار سیرجان تصریح کرد: شهرستان سیرجان طی ۳ سال گذشته رتبه نخست اشتغال را در استان کرمان کسب کرده و در زمینه مکانیزه کردن بخش کشاورزی نیز رتبه نخست را به دست آورده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار