بهرام نیا گفت: این که قرارداد ربطی به انتخابات و مسائل سیاسی دارد یا خیر بنده قضاوتی نمی توانم بکنم ولی چیزی که واضح و مبرهم است عدم نیاز کشور به نیروگاه است.
کد خبر: ۸۷۲۲۹۳۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

بهرام نیا نماینده و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره قراردادی که ایران با یکی از شرکت های ترکیه ای به نام شرکت اینترنشنال که جهت احداث نیروی 5 هزار مگاواتی گفت: مقام معظم رهبری اخیرا در سخنانشان اشاره ای به موضوع برق کشور داشتند که همه متوجه این هستند ایشان مسائل را دنبال می کنند و تقریبا اشراف کامل روی موضوعات دارند. ایشان مطرح کردند که نیاز کشور الآن برق نیست و ما در این زمینه بی نیاز هستیم و تکلیف مسوولان را معلوم کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بستن این قراردادها بخاطر انتخابات 96 نبوده است، اظهار داشت: این که قرارداد ربطی به انتخابات و مسائل سیاسی دارد یا خیر بنده قضاوتی نمی توانم بکنم ولی چیزی که واضح و مبرهم است عدم نیاز کشور به نیروگاه است و اگر هم کشور با کمبود انرژی الکتریسیته مواجه شود برای احداث نیروگاه به خارجی ها نیازمند نیست. ایران در ساختن نیروگاه ها از کشور های پیشرفته دنیاست که الآن این علم را به دیگر کشور ها صادر می کنند. باید تامل و تعمق بیشتری در بستن قرارداد با شرکت ترکیه ای کرد.

ارسال نظرات