نخستین فیلم سینمایی با موضوع مدافعین حرم در کرج اکران می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: مراسم یادبود شهید مدافع حرم "مهدی عسگری" جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۸ با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم همراه با اکران فیلم سینمایی "هنگامه" برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۹۶۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش بسیج رسانه استان البرز، "ابراهیم نوروزی‌فر" مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز در با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند جهت حضور در مراسم روز جمعه به آدرس بنیاد، خیابان 22 بهمن جنوبی، مسجد جامع امام حسین (ع) مراجعه کنند.مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز ادامه داد: در این مراسم فیلم سینمایی "هنگامه" فیلم منتخب و برگزیده جشنواره عمار با موضوع مدافعان حرم برای حاضرین اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه امین ایمانی و سوگل طهماسبی از بازیگران این فیلم داستانی هستند، افزود: هنگامه اولین فیلم داستانی است که با موضوع مدافعان حرم و به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد باروت‌نژاد تولید شده است.

نوروزی‌فر تصریح کرد: هنگامه از جمله فیلم‌هایی است که در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار تقدیر شده است و فانوس جشنواره را در بخش داستانی و در بخش نقش اول بازیگر زن کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: "مهدی عسگری" از شهدای مدافع حرم استان البرز است که در نبرد با تکفیری‌ها در سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید لذا مراسم یادبودی برای این بزرگوار در کرج برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار