آنجفی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم سخنان خود را با تبریک روز خبرنگار آغاز کرد و از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه در طول فصل گذشته تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۷۲۳۰۰۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
خبرگزاری بسیج،مرکزی،گروه ورزشی

در این مراسم، آنجفی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم سخنان خود را با تبریک روز خبرنگار آغاز کرد و از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه در طول فصل گذشته تقدیر و تشکر کرد.

وی در ارتباط با نقش رسانه ها در مسیر حرکتی تیم فوتبال آلومینیوم خاطرنشان کرد: بدون شک نقش رسانه ها در فصل جاری رقابتهای لیگ یک و در مسیر صعود به لیگ برتر انکارناشدنی خواهد بود و می بایست از نگاه حمایتی خبرنگاران استان به باشگاه آلومینیوم که در این جلسه هم شاهد آن هستیم پیشاپیش تشکر کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در ادامه این مراسم به ارائه گزارشی از روند آماده سازی تیم فوتبال آلومینیوم در مسیر حضور در فصل جاری رقابتهای لیگ یک پرداخت و گفت: با توجه به محدودیت هایی که نسبت به رقبای قدرتمند و متمولمان داشتیم تیم خوبی بستیم و در ادامه با برگزاری اردوهای آماده سازی و بازیهای تدارکاتی توانسته ایم به آمادگی هشتاد الی نود درصدی در آستانه مسابقات برسیم.

آنجفی همچنین به تشکر از صداوسیمای استان مرکزی پرداخت و افزود: خوشبختانه با همکاری و تعامل صورت پذیرفته قرار بر این شده است که با برطرف شدن موانع موجود، پخش زنده مسابقات تیم فوتبال آلومینیوم انجام بگیرد که این به خودی خود اتفاق خجسته و مبارکی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته امیدواریم در ادامه شاهد حرفه ای تر شدن نکاتی چون حق پخش تلویزیونی و امثالهم در رقابتهای لیگ یک باشیم چرا که در همه جای دنیا می توان گفت حق پخش یکی از منابع اصلی درآمد باشگاهها به شمار می رود اما در کشورمان و علی الخصوص در لیگ یک چنین اتفاقی نمی افتد که امیدواریم این مسئله نیز برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم در خصوص معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم گفت: یکی از نقایص باشگاه طی مدت اخیر نداشتن هیئت مدیره بود و به دلایل مختلف معرفی هیئت مدیره به تاخیر افتاد اما در آغاز این فصل معرفی هیئت مدیره صورت پذیرفت و آقایان مهندس پورعطار، مهندس فیلی، مهندس رجاییان و بنده به همراه آقای امیر حاج رضایی به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدیم که آقای حاج رضایی به علت پاره ای از مشکلات حضور در هیئت مدیره را نپذیرفتند و به زودی نفر پنجم نیز معرفی خواهد شد.

آنجفی تصریح کرد: ایده آل ما این است در ادامه بتوانیم در سایر رشته ها نیز فعالیت داشته باشیم و به معنای واقعی به سمت باشگاه شدن حرکت کنیم اما متاسفانه مشکلات شدید مالی با توجه به مسائل مالی موجود در شرکت ایرالکو، کار را برای ورود به رشته های دیگر دشوار کرده است.

وی در خصوص خرید بازیکنان در فصل نقل و انتقالات نیز گفت: شکل قراردادها با سال گذشته تفاوت بسیاری کرده است تا بتوانیم صرفه جویی داشته باشیم، به همین منظور سقف قراردادها را پایین آوردیم و دیگر در قرارداد بازیکنان برخلاف فصول گذشته خبری از آپشن های آنچنانی نخواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم افزود: بیشتر تلاش کرده ایم در این فصل روی بها دادن به بازیکنان جوان فوتبال استان حساب کنیم و علاوه برآن بازیکنان جوان دیگری نیز به ما با قراردادهای بلندمدت اضافه شده اند تا بتوانیم در صورت شکوفا شدن استعدادهای آنها یا در فصول آتی از آنها استفاده کنیم و یا در آینده از فروش آنها کسب درآمد کنیم.

آنجفی در ادامه تصریح کرد: در صورتی که بودجه مصوب به خوبی محقق شود و در اختیار باشگاه قرار گیرد می توان گفت تیم در فصل جاری جز چهار یا پنج تیم مدعی صعود خواهد بود اما منکر شرایط دشوار حضور در این بازیها با توجه به هزینه های  میلیاردی صورت گرفته توسط رقبا نخواهیم بود.

وی در ارتباط با امضای قرارداد همکاری با هیئت فوتبال هامبورگ آلمان نیز اضافه کرد: این قرارداد بیشتر به منظور استفاده از علم روز دنیا در آکادمی فوتبال ما و در آموزش مربیان رده های پایه منعقد شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک در پایان افزود: در مورد حمایت تماشاگران نیز باید گفت یکی از ابزارهای لازم برای صعود به لیگ برتر مردم هستند و با توجه به حضور تیم های بزرگ و پرتماشاگر در لیگ یک ما نیز نیازمند حمایت تماشاگران هستیم که امیدواریم چنین حمایتی صورت بگیرد و در پایان نیز بتوانیم هواداران فوتبال استان را خشنود کنیم.

در پایان این مراسم از خبرنگاران ورزشی استان مرکزی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات