خانواده شهید لقمانی به عنوان شهید شاخص رسانه استان تجلیل می شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر تقویت ارزش‌های ایثار و شهادت از طریق اصحاب رسانه‌ استان گفت: همزمان با هفته بزرگداشت اصحاب رسانه مازندران خانواده شهید شاخص رسانه‌ای مازندران تجلیل می‌شود
کد خبر: ۸۷۲۳۰۵۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، احد جاودانی در دیدار با خانواده شهید لقمانی شهید شاخص رسانه ای استان در سال 95 اظهار داشت: شهدا ایثارگرانی هستند که پارسایی، مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی را به ما آموختند و امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: خبرنگاران ما باید مانند حضرت زینب (س)که به عنوان خبرنگار، واقعه عاشورا را به درستی روایت کردند، اطلاعات را با صحت و درستی در جامعه انعکاس دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با تاکید بر تقویت ارزش‌های ایثار و شهادت از طریق اصحاب رسانه‌ای استان، گفت: همزمان با هفته بزرگداشت اصحاب رسانه مازندران, خانواده شهید لقمانی شاخص رسانه‌ مازندران در آمل تجلیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران نیز در این نشست گفت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات, ستاد بزرگداشت اصحاب رسانه تشکیل شد و در هفته خبرنگار با حضور در بیت خانواده شهدا، با تاسی از یاد و خاطره این دلیرمردان در مسیر شهادت گام برداریم.

حسن افشار بیان داشت: شهدا با اهدای جان خود امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند که باید به درستی ادامه دهنده یاد شهدا باشیم.

رئیس بنیاد شهید نکا نیز گفت: شهدا با نثار جان شیرین خود رفتند تا مملکت ما بماند و اکنون وظیفه داریم در هر سنگری قدردان خون این دلاورمردان و پهلوانان باشیم.

اسدی تصریح کرد: باید ما مردم، مسئولان، جوانان و همه آحاد مردم وصیت نامه شهدا را مطالعه و به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم اطلاع رسانی و خبرنگاری در جامعه گفت: آگاه کردن جامعه وظیفه خطیری است که خبرنگاران باید به درستی این رسالت بزرگ و سنگین را انجام دهند.

برادر شهید نیز با گرامیداشت دهه کرامت و بیان ویژگی شهید گفت: غلام‌علی نویسنده و تهیه کننده برنامه جنگ بوده و در عملیات نیز به عنوان آرپی چی زن حضور داشت.

غلامحسین لقمانی ادامه داد: شهید چند خصلت نیک مانند روزه گرفتن و نماز شب داشت و در دعاهایش از خداوند می خواست او را به مقام شهادت برساند.

وی گفت: شهید بسیار اهل مطالعه بود و قبل از شهادتش کتاب آب حیات را مطالعه کردند.

همزمان با هفته رسانه, اصحاب رسانه مازندران به طور نمادین به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای استان پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها