مشکلات موجود در ناوگان حمل و نقل عمومی باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۲۳۰۸۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس شورای اسلامی استان زنجان در نشست اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: اجلاس مشترک مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی استان‌ها و شهرهای مراکز استان‌ها در راستای بررسی مشکلات قوانین موجود برگزار شده است.

سعید خدادادی انتقال تجربیات اعضای شوراها را از دیگر مزایای برگزاری همایش و اجلاس برای رده‌های مختلف شوراها و دانست و بر افزایش تبادل نظر با همکاران خود در شوراهای اسلامی در راستای مدیریت اصولی شهری تاکید کرد.

وی افزود: مسائل مربوط به حمل و نقل عمومی و عدم پرداخت یارانه به سازمان اتوبوسرانی از سوی دولت و مشکلات موجود در ناوگان حمل و نقل عمومی باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان معافیت گمرکی و پیش‌بینی واردات وسایط نقلیه از سایر کشورها را از راهکارهای پیشنهادی برای حل مشکلات مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام کرد.

خدادادی ضمن انتقاد از نحوه پرداخت ارزش افزوده توسط دولت به شهرداری‌ها افزود: متاسفانه در این باره هیچگونه شفاف‌سازی نمی‌شود و گویی دولت سهم خود را برداشته و سهم شهرداری را تقسیم می‌کند که ضروری است در این حوزه خلاهای قانونی برطرف شوند.

همچنین رزاق محمدی، رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر زنجان شورا را نماد اراده مردم دانست و از عدم توجه به نقش و جایگاه این نهاد از سوی حاکمیتها انتقاد کرد.

در ادامه محمد محمدی، عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این نشست نقش شوراهای اسلامی در حوزه مدیریت شهری را غیرقابل انکار اعلام کرد و گفت: تمامی اعضای شورای شهر در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و ایجاد رضایتمندی عمومی نسبت به تدوین و اجرای برنامه‌های مشخص اقدام می‌کنند.

ارسال نظرات