افتتاح مدرسه خیرساز درروستای درآباد سرعین

مدرسه خيرساز شهيد امامی روستای درآباد سرعین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۰۹۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، مدير آموزش و پرورش شهرستان سرعین در آیین افتتاح این پروژه، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: ساخت اين مدرسه سه کلاسه با متراژ 200 متر مربع و با هزينه اي بالغ بر 200 ميليون تومان، به همت خيرمدرسه ساز حاج مالک جعفرزاده مقدم ساخته شده است.

سید غلامحسین گنجی با اشاره به پروژه های انجام شده توسط خیرین مدرسه ساز در شهرستان سرعین افزود: خيرين مدرسه ساز با مشارکت در امر مدرسه سازی زمينه را براي بهترشدن فضای آموزشي و پرورشی در مدارس فراهم مي کنند.

گنجی بیان کرد: با همگرایی و هماهنگی بین مسئولین محترم استان به ویژه حمایت های امام جمعه،فرماندار سرعین و با همت اداره کل نوسازی مدارس و خیرین بزرگوار و با همدلی و همزبانی ایجاد شده بین دولت و مردم، امسال تمامی پروژه های نیمه تمام مدرسه سازی در سطح شهرستان اتمام و به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی، همچنین در ادامه مراسم اظهار داشت: امسال تمامی مدارس در سطح شهرستان در سری صبح به فعالیت آموزشی و پرورشی خواهند پرداخت.

افتتاح پروژه مدرسه خیر ساز روستای درآباد با حضور مسئولین استانی ، شهرستانی ، خیر فرهنگ دوست حاج مالک جعفرزاده مقدم و این مدرسه به چرخه آموزش و پرورش شهرستان سرعین پیوست.

 
 
 
 

ارسال نظرات