خبرهای داغ:
ما سبز پوشان حریم ولایت و حافظان انقلاب اسلامی و دستآوردهای آن، آمادگی خود را در همراهی و همکاری با ایشان در راستای اجرای فرامین و منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام می داریم.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۲۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) به عنوان نماینده ولی فقیه در استان ما منصوب شد.

متن پیام تبریک سپاه انصارالرضا(ع) به نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به شرح ذیل است:

ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) است.

امام خمینی(رحمه الله علیه)

حمد و سپاس بی نهایت خداوند منان را که آفرینش و حیات ما را در زمان حاکمیت صالحان و رواج ارزش ها قرار داد، جبین برآستان او سائیده و شکر او را به جای می آوریم، چرا که ما را سربازانِ بزرگ معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و خلف صالح آن بزرگ مرد تاریخ حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) قرار داد و ما را از نعمت ولایت فقیه بهره مند ساخت تا قطره ای از دریای مواج ولایت ولی الله الاعظم امام عصر ارواحنا و ارواح العالمین له الفداه را درک کرده باشیم.

ما ضمن ابراز ارادت و اطاعت از محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) که بار دیگر لطف و محبت پدرانه خویش را شامل حال اهالی خراسان جنوبی نموده و اولین نماینده خود را از بیوتات صالحه برگزیدند، مراتب تشکرو سپاس را به محضر آن فرزانه حکیم تقدیم می داریم.

و با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله واعظ طبسی(رحمه الله علیه) نماینده سابق معظم له در خراسان بزرگ، مراتب تبریک خود را به محضر حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا عبادی که به فرموده نائب امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اهل علم وعمل و دارای روحیه انقلابی و ریشه در خانواده علم و تقوا دارند ابراز می داریم و ضمن آرزوی توفیق برای نماینده محترم ولی فقیه در استان، اعلام می داریم، ما سبز پوشان حریم ولایت و حافظان انقلاب اسلامی و دستآوردهای آن، آمادگی خود را در همراهی و همکاری با ایشان در راستای اجرای فرامین و منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام می داریم.

و لازم می دانیم بهترین درودها و سلام های خود را نثار روح پاک و مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و هزاران شهید و ایثارگر و خانواده های معظم آنان نموده و از درگاه حضرت حق مسئلت داریم به ما توفیق ادامه راه سرخ شهادت و زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را عنایت فرماید.

و در پایان ضمن آرزوی توفیق و طول عمر با عزت و برکت برای سکان دار بصیر انقلاب اسلامی، از تمامی مؤمنین، متدینین و انقلابیونی که در راستای این اقدام مبارک نقش آفرینی نمودند، تقدیر و تشکر می نمائیم.

سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی

مرداد ماه 1395

ارسال نظرات
پر بیننده ها