امام جمعه بندرعباس:

خبرنگاران در حساس ترین جایگاه اجتماعی قرار دارند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار گفت:خبرنگاران باید برای جایگاه خود ارزش بالایی قائل شوند زیرا در یکی از حساس ترین جایگاه های اجتماعی قرار دارند
کد خبر: ۸۷۲۳۱۳۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با تاکید بر ضرورت دقت در انتشار اخبار از خبرنگاران خواست با رعایت این اصل در انعکاس هر چه بهتر رویدادها و طرح کارشناسی مسائل مردم، در ارائه اخبار حرفه ای عمل کنند.

وی تصریح کرد: امریکا و استکبار جهانی با تغییر اخبار همواره به دنبال منافع خود هستند که خبرنگاران کشورمان باید با هوشیاری و دقت تمام ، اخبار دروغ استکبار را به صورت شفاف و راست به دنیا اعلام کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با تاکید بر تلاش همگان مبنی بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گفت: رفع دغدغه های جامعه با اجرای فرمایشات معظم له محقق می شود.

آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت: تکیه بر توان و دانش داخلی ، اقتصاد مقاومتی، ایجاد فرهنگ کار ، رعایت مردم از سوی مسئولان و شناخت ویژگی های جنگ طلبی و خباثت امریکا از مهمترین فرمایشات و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب است که باید به آنها عمل شود.

وی با بیان اینکه امریکا همواره به دنبال چپاول و ستمگری بوده و حقوق بشر برایش معنا ندارد، افزود: حدود چهار هزار و 500 اتاق فکر در دنیا وجود دارد که دو هزار و 700 اتاق مربوط به امریکاست که در این اتاق ها برای جنگ، خونریزی و تحریم علیه کشورها تصمیم گرفته می شود.

امام جمعه بندرعباس بیان داشت: امریکا در اتاق های فکر خود به دنبال مذاکره با ایران نیست ، بلکه ایران را خطری بزرگ برای خود می داند.

ایت الله نعیم آبادی همچنین با گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک آن به جامعه رسانه ای کشور و استان گفت: نقش و جایگاه خبر در جوامع بشری بویژه در فرهنگ اسلامی صریح و از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به روز حمایت از صنایع کوچک نیز اشاره و اظهار کرد: صنعت همواره نقش مهمی در توسعه و پویایی اقتصاد دارد و صنایع کوچک در این میان با توجه به نقشی که در اشتغالزایی در میان خانواده ها دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید مورد حمایت واقع شوند.

امام جمعه بندرعباس در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) که به نام روز دختر نامگذاری شده، بر الگو گرفتن زنان جامعه از این بانوی بزرگوار اسلام تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار