يکي از برنامه هاي اصلي نيروي انتظامي در سطح کلان و استان زنجان ، تلاش براي عملي کردن شعار سال و مبارزه با جرائم به ويژه در بحث قاچاق کالا است که اين خود نيازمند تامين نظم و امنيت اجتماعي است.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۶۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در افتتاح كارخانه فولاد ابهر با بيان اينکه مبارزه جدي با جرايم اقتصادي در دستور کار پليس است، گفت: حمايت از توليد ملي در گرو مبارزه جدي با قاچاق كالا است

سردار عليرضا صالحي در افتتاح كارخانه فولاد ابهر افزود: در دوران اقتصاد مقاومتي حمايت از توليد ملي داخلي يک ضرورت جدي است و ازطرف ديگر بايد فعاليتهاي توليدي و بازرگاني و حتي نظام پولي و مالي کشور با نيازهاي ناشي از اجراي اقتصاد مقاومتي و پيامدهاي آن هماهنگ و همخوان شود.

وي اظهار داشت: يکي از برنامه هاي اصلي نيروي انتظامي در سطح کلان و استان زنجان ، تلاش براي عملي کردن شعار سال و مبارزه با جرائم به ويژه در بحث قاچاق کالا است که اين خود نيازمند تامين نظم و امنيت اجتماعي است.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان امنيت را به عنوان يکي از نيازهاي اساسي و بنيادين جامعه برشمرد و تصريح كرد: امنيت؛ پايه و اساس همه فعاليت هاي اجتماعي است و پليس خدمتگزار همواره بايد در جهت حاکميت نظم و امنيت در جامعه گام بر دارد و به کار خود علاقه و ايمان داشته باشد.

سردار صالحي افزود: نيروي انتظامي با مشارکت سازمان ها و ارگان هاي دولتي و مردمي، همواره براي حفظ امنيت به طور شبانه روزي در حال مبارزه با مجرمان و افراد شرور و هنجارشکنان است و در اين مسير نيازمند مشارکت همگاني است.

فرمانده انتظامي استان زنجان يادآور شد: پليس ،در راستاي مبارزه با پديده شوم قاچاق کالا و ارز و برقراري امنيت و ثبات بازار کالاي توليد داخلي،با جديت و تمام امکانات موجود تلاش خود را به کار خواهد بست.

وي بيان داشت: يکي از الزام هاي اقتصاد مقاومتي بهبود وضعيت توليد داخلي و ايجاد اشتغال و همچنين بهتر شدن وضعيت اقتصادي و معيشتي مردم است که بايد گام هاي بلندي در اين ارتباط از سوي متوليان امر و دستگاه هاي اجرايي برداشته شود.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به خدمات صورت گرفته پليس در برقراري نظم و امنيت افزود : نيروي انتظامي مسئول امنيت جان و مال مردم در تمام ساعات شبانه روز است كه اين بزرگترين افتخار پليس در عرضه خدمات رساني به مردم مي باشد.

اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: تأکيد مقام معظم رهبري درابتداي سال بر ضرورت تداوم توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني، مبين سه وظيفه براي دولت، دست اندرکاران توليد و مردم است، سه حلقه اي که نحوه تعامل آنها بر روي هم، تاثير مستقيم دارد و نتيجه نهايي آن، به اين تعامل وابسته است.

سردار صالحي با بيان اينکه تحقق اقتصاد مقاومتي اميد به زندگي را در مردم تقويت مي کند، گفت: شروع زندگي در شرايطي بهتر و ايده آل نتيجه و ثمره اقتصادي است که با تکيه برحرکت هاي جهادي و فداکارانه در برابر احتکار و انحصار قد علم مي کند و با تورم و گراني مقابله مي کند تا مردم به آسايش نسبي در زندگي برسند.

وي گفت: مبارزه جدي و مستمر با پديده قاچاق كالا مستلزم همراهي و همكاري تمامي نهادها در اين امر مهم است و نيروي انتظامي به تنهايي نمي تواند با اين پديده شوم مبارزه کند.

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان خاطرنشان ساخت: پليس تمام ظرفيت ها و امکانات خود را بکار گرفته و با ارتقاي قابليت ها و مهارت هاي تخصصي، فضا را براي وقوع اين پديده شوم نا امن و مسيرها را سخت و غيرقابل دسترسي مي کند.

ارسال نظرات