نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان دراین یادمان گفت:مسئولان قضایی بدون اغماض با عاملین و تخریب کنندگان محیط زیست برخورد کنند.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۶۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
اربعین شهیدان هرمزی ,شجاعیان , دهقانی و یاد و خاطره 119 شهید محیط بان مدافع محیط زیست کشور در سیزدهمین روز از مردادماه 95 با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از ساعت 11لغایت 13 در حسینیه ثاراله سپاه فتح با حضور مسئولان ارشد اجرایی و انتظامی استان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان گفت: از مسئولان قضایی استان توقع و انتظار می رود با تخریب کنندگان محیط زیست بدون اغماض برخورد کنند.

وی افزود: مظلومیت محیط زیست در امکانات و نیروی انسانی در همه صحنه ها هویدا است و این انتظار را از مسئولین اجرایی استان داریم که مسئله محیط زیست را جزء اولویت های کاری خود بدانند و کمک کار آنها باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان از انتظار خود به جامعه روحانیت سخن گفت و افزود: روحانیت با تطبیق احادیث و روایات در جلسات , مناسبتها از اهمیت حفظ محیط زیست برای مردم سخن بگویند.

این مقام مسئول در ادامه ضمن اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری به حفظ محیط زیست افزود: هیچ محیط زیستی متخصص تر و آگاه تر از ایشان در خصوص مسائل محیط زیست نیست و هیچ کس به اندازه ررهبری از تخریب محیط زیست ناراحت نمی شود.

حجت الاسلام حسینی صدر ضمن تشکراز مدیرکل حفاظت محیط زیست  استان در خصوص برگزاری این یادمان افزود: دغدغه ما به حفظ محیط زیست این توقع را ازمسئولان محیط زیست ایجاد کرده است که مسئولان محیط زیست هر فصل یک همایش محیط زیستی در استان برگزار کنند.

در ابتدای این یادمان سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور سبز دوستداران محیط زیست در این مراسم گفت : شهادت 119 محیط بان در دفاع از طبیعت کشور نشان از عزم جدی مجموعه محیط زیست در حفظ امانت الهی است که به ودیعه در دست آنها گذاشته شده است.

هاشمی با بیان اینکه محیط بانان محیط زیست با اقتدار کامل در برابر تخریب کنندگان قد علم خواهند کرد افزود: سکوت در برابر تخریب کنددگان محیط زیست خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در پایان این مراسم مداحانی از اهل بیت عصمت و طهارت  در مدح محیط بانان شهید نوحه سرایی کردند.

ارسال نظرات