از آنجایی که شهرداری‌ها امروزه از نهاد خدماتی تبدیل به نهادهای فرهنگی اجتماعی شده‌اند حذف دو پست مدیریتی صدمات جبران ناپذیری را به شهرداری‌ها وارد می‌کند.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۷۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در نشست اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: سال گذشته از مبلغ ۲۲ میلیارد تومان وصولی جرائم راهنمایی رانندگی موجود در شهر زنجان که از نظر قانونی باید ۶۰ درصد به شهرداری برسد فقط ۶۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

حبیب یگانه افزود: در حال حاضر بیش از 15 نهاد نظارتی بر عملکرد شهرداری نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته از مبلغ 22 میلیارد تومان وصولی جرائم راهنمایی رانندگی موجود در شهر زنجان که از نظر قانونی باید 60 درصد به شهرداری برسد فقط 650 میلیون تومان پرداخت شده است،اظهار داشت: اگر این منابع مالی شهرداری‌ها به خزانه دولت واریز شود وضعیت شهرداری‌ها بسیار نگران کننده می‌شود.

شهردار زنجان حذف دو معاونت فرهنگی و ترافیکی در شهرداری‌ زنجان بر‌اساس دستورالعمل‌های ابلاغی را مغایر با دغدغه‌های فرهنگی دانست و گ تصریح کرد: از آنجایی که شهرداری‌ها امروزه از نهاد خدماتی تبدیل به نهادهای فرهنگی اجتماعی شده‌اند حذف دو پست مدیریتی صدمات جبران ناپذیری را به شهرداری‌ها وارد می‌کند.

ارسال نظرات