مربی و کارشناس مسایل سیاسی در نشست روشنگری با حضور جهادگران طرح هجرت دانش آموزی لردگان گفت: حوزه فرهنگ مورد تهدید دشمنان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۸۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در روز دوم اردوی 10 روزه طرح هجرت بسیج دانش آموزی شهرستان لردگان در مدرسه شبانه روزی شهید باهنر، نشست روشنگری با موضوع فرهنگ و مدهای غربی با حضور 100 نفر از دانش آموزان برادر برگزار گردید.

در این نشست، یکی از مربیان عقیدتی سیاسی و کارشناسان فرهنگی بسیج، در خصوص مدهای امروزی و وضعیت اخلاقی و ظاهری جوانان در کشور مطالبی را بیان کرد.

امرالله کمکی، اظهار کرد: آنچه که امروز مورد تهدید دشمن است حوزه فرهنگ می باشد. و دشمن می خواهد فرهنگ خود را بر ملت ایران غلبه کند.

وی، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می خواهند با ترویج روابط نادرست بین دختر و پسر و رواج مدها و مدل های نامناسب، تدوین برنامه های ضد اسلامی و اخلاقی و استفاده از ماهواره به هویت اسلامی و دینی ملت ایران ضربه بزنند.

این کارشناس مسایل فرهنگی، ادامه داد: ما نباید اجازه دهیم مدها و رسم و رسومات غربی و ضد دینی وارد کشور شوند و جوانان ما نیز نباید از این اصول غیراخلاقی تبعیت کنند؛ چرا که باعث ترویج بی غیرتی و به بیراهه کشیدن جوانان می شود.

گفتنی است: اردوی 10 روزه طرح هجرت دانش آموزان لردگان از چند روز پیش همزمان با آغاز دهه کرامت و امامت شروع شده است و برنامه های متنوع عمرانی، فرهنگی، بصیرت افزایی و آموزشی در طول این اردو اجرا می شود.

ارسال نظرات