دبیر اجرایی راهیان نور مازندران از آمادگی سپاه کربلا برای پذیرایی قریب به 3هزار و 500 زائر مازندرانی خبر داد و اظهار کرد: از اواسط مهر ماه اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق غرب کشور آغاز می شود.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۹۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول اردویی و گردشگری سپاه کربلا  در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا شروع اعزام راهیان نور  عمومی و اقشاری مازندران به غرب کشور  را از بیست و پنجم مرداد ماه اعلام کرد.
 سرهنگ دوم پاسدار قاسم موقر  گفت: اعزام کاروان های عمومی  اعم از بسیج محلات و دانشجویی در  مردادماه آغاز شده و تا بیست و پنجم شهریور ادامه دارد.
 وی در باره ثبت نام کاروان ها  هم افزود: علاقمندان به فرهنگ راهیان نور  می توانند با مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین ورود به سایت «کوله بار دات آی آر» برای اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور  ثبت نام نمایند.
 وی در خصوص حضور افراد با گروه های خانوادگی و شخصی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور(کردستان) افزود: افراد و گروه های شخصی و خانوادگی هم جهت بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس (دهه 60) کردستان قبل از ورود به آن منطقه با مسئولین اردویی سپاه استان هماهنگی لازم را به عمل آورند تا نسبت به امکان حضورشان تمهیدات لازم به عمل آید.
 موقر ادامه داد: اگر  هماهنگی با ستاد اردویی راهیان نور که در راستای تامین رفاه و آسایش و امنیت زائران است توسط گروه های خانوادگی و شخصی انجام نگیرد قطعا آنان از موقعیت های مناسب اطلاعی نخواهند یافت و امکان وجود مشکلات هم وجود خواهد داشت که مسئولیت آن به عهده گروه ها و اشخاص است.
دبیر اجرایی راهیان نور مازندران از آمادگی سپاه کربلا برای پذیرایی قریب به 3هزار و 500 زائر مازندرانی در مناطق غرب کشور طی مدت یک ماه خبر داد و اظهار کرد:  پس از پایان اردوهای راهیان نور اقشاری و عمومی در تابستان 95 از اواسط مهر ماه اردوهای راهیان نور دانش آموزی  به مناطق غرب کشور آغاز می شود.
سرهنگ موقر درباره مناطق مورد بازدید راهیان نور غرب کشور بیان کرد: زائران در قالب کاروان راهیان نور می توانند از یادمان سنندج، مریوان  و بانه بازدید کنند.
وی باشگاه افسران، تپه الله اکبر، یادمان دریاچه زریوار، قدمگاه  مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای(باشلاق)، یادمان چشمه شهدای سیرانوند بانه و یادمان مناطق عملیات والفجر 4 در مریوان را از جمله مناطق مورد بازدید زائران راهیان نور دانست.
 این مسئول افزود:  اجرای برنامه های فرهنگی، پخش کلیپ، محفل انسی با قرآن، برگزاری ادعیه کمیل، ندبه، زیارت عاشورا و توسل  به همراه اجرای مسابقات فرهنگی و برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی  همراه با اهداء جوایز مسابقات  برنام ستاد اردویی راهیان نور مازندران در کردستان است.
 موقر بهر مندی زائران از روایتگران دفاع مقدس در غرب کشور ، مداحی و فضا سازی محیطی را هم در زمره اقدامات ستاد راهیان نور مازندران نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها