خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا:
خبرگزاری بسیج: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران، ناصحان امین و راویان صادق حوادث و وقایع جامعه هستند.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۰۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

علی اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، اظهار داشت: این روز یادآور تعهد اهالی خبر در راستای انجام وظایف حرفه ای و تاریخ ساز خویش و فرصتی مغتنم است تا از زحمات بی دریغ اهالی رسانه در این راه تشکر و قدردانی شود.

وی با اشاره به رسالت خبرنگاران در رشد و تعالی جامع، افزود: خبرنگاران نبض حیات جامعه بوده و نقش اساسی در تحقق اهداف نظام اسلامی ایفا می کنند و از این رسالتی سنگین و مهمی را در روزگار آمیخته شدن حق و باطل و فضای غبارآلود جهان مدرن به منظور تمییز خبر صواب از خطا بر دوش دارند.

اصغری ادامه داد: قشر خبرنگار از آغاز انقلاب تا به امروز همواره فداکاری های فراموش نشدنی داشته و در مواقع حساس و مورد نیاز انقلاب در صحنه حاضر بوده که وجود بیش از 200 شهید خبرنگار در دوران دفاع مقدس موید این ایثار گری هاست.

مسئول روابط عمومی سپاه عاشورا ضمن بر شمردن ویژگی های خبرنگاری، از حق گویی و حق طلبی به عنوان مهم ترین خصیصه خبرنگاران یاد و بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام به ما آموخته اند که حق را بگویید و در راه خدا از هیچ ملامت گری نهراسید، خبرنگاران نیز به عنوان دیدبانان بیدار جامعه باید حق طلبی را در راس رسالت های خود دیده و در این مسیر مقدس ثابت قدم بوده و با انعکاس رنج و خواسته های مستضعفین و صاحبان حقیقی جمهوری اسلامی، ناصحانی امین و راویانی صادق باشند.

اصغری ادامه داد: در عصر ارتباطات، امر اطلاع رسانی یکی از امور مهم بوده و دستیابی به اخبار درست و کارا تنها از طریق خبرنگاران حرفه ای و متعهدی امکان پذر است که با پذیرش همه مشکلات و سختی های مسیر خبر، به سان چشمان بینای مردم آن ها را از آنچه که قابل اطمینان است، آگاه سازند.

مسئول روابط عمومی سپاه عاشورا در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برخود لازم می دانم به عنوان خادم عرصه روابط عمومی و رسانه، سپاس خویش را به پاس همراهی و تلاش های بی وقفه مردان و زنان عرصه خبر به محضر همه اهالی قلم و اندیشه، به خصوص خانواده خبر استان اعلام و توفیق روز افزون آن ها را مسالت کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها