نماينده مردم بندرعباس، قشم، حاجي‌آباد، بندرخمير و ابوموسي در مجلس شوراي اسلامي كفت: سپاه در همه عرصه ها و فعاليت ها سربلند بيرون آمده است و هرجا نظام جمهوري اسلامي نياز داشته سپاه وارد شده و نتيجه كارها هم ديده شده است.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۱۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، صبح امروز جلسه حسين هاشمي تختي نماينده مردم بندرعباس، قشم، حاجي‌آباد، بندرخمير و ابوموسي در مجلس شوراي اسلامي با سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا آران مسئول بسيج سازندگي سازندگي استان هرمزگان برگزار شد.

در ابتداي اين ديدار سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا آران مسئول بسيج سازندگي هرمزگان ضمن خيرمقدم به نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي به تشريخ خدمات بسيج سازندگي در عرصه هاي اقتصاد مقاومتي، صنايع تبديلي، محروميت زدايي، گروه هاي جهادي و غيره پرداخت.
در اين جلسه هاشمي تختي با تجليل از خدمات بسيج سازندگي گفت: سپاه هر جا نياز به ياري رساني است وارد عمل مي شود و محروميت زدايي مي كند.
وي با اشاره به كمك هاي شايان بسيج سازندگي به دولت ها در امور عمراني تصريح كرد: سپاه در همه عرصه ها و فعاليت ها سربلند بيرون آمده است و هرجا نظام جمهوري اسلامي نياز داشته سپاه وارد شده و نتيجه كارها هم ديده شده است.
نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري بر اقدام در زمينه اقتصاد مقاومتي گفت: بايد اهداف رهبري را در بحث اقتصاد مقاومتي و محروميت زدايي انجام دهيم.
وي با اشاره به ظرفيت هاي حمايتي خود از بسيج سازندگي هرمزگان گفت: اين آمادگي را داريم كه در بحث قانون گذاري به ياري اين سازمان بيايم و در مجلس و در بودجه گذاري سال آينده دغدغه هاي بسيج سازندگي را در نظر بگيريم.
هاشمي تختي اضافه كرد: ما ديگر ادارات و ارگان ها را تشويق خواهيم كرد كه با حمايت، همراهي و همكاري با شما زمينه هاي عمل به فرامين مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي، محروميت زدايي و گروه هاي جهادي فراهم گردد.
وي گسيل دادن خيرين به سمت پروژه هاي محروميت زدايي بسيج سازندگي را از ديگر امور مهم دانست و افزود: ساخت مسجد، حسينيه، خانه عالم، خانه بهداشت، سرويس بهداشتي و غيره از جمله كارهاي ارزشمند بسيج سازندگي در روستاها است.
نماينده مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر رعايت عدالت در محروميت زدايي روستاها گفت: محروميت زدايي بايد بر اساس شاخص ميزان محروميت صورت پذيرد.

ارسال نظرات