طی مراسمی با حضور حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ، اولین دوره آموزش امربه معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان سپاه تهران بزرگ آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۲۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازسپاه تهران بزرگ ؛ به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ اولین دوره آموزش امربه معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان رسمی برادر در دانشکده علمی کاربردی حضرت محمدرسول الله (ص) با سخنرانی حجت الاسلام حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شروع شد.

حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی در این مراسم ضمن تبریک دهه ی کرامت ؛ امر به معروف و نهی از منکر را دو فریضه ای دانست که مورد مطالبه ی خداوند و رسولش می باشد و همه ی مسلمانان باید برای تحقق و اجرایی شدن آن بکوشند.

وی افزود :نوع مدیریت ، مسئولیت و فرماندهی سازمان کاری شما باید طوری باشد که مؤید این دو فریضه ی مهم الهی باشد و البته تا خودمان صالح نباشیم نمی توانیم مصلح شویم.

دبیر عالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه پاسداران تصریح کرد : بزرگترین مشکل و کمبود در کارها نبودن اخلاص در آن است و هرگاه خدا در کارها کمرنگ شود برکت و اثربخشی آن نیز کم می شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه نباید امر به معروف و نهی از منکر مقطعی انجام شود افزود: نباید با یکی دو برخورد متقابل میدان را خالی کرد و در همه حال سعی کنید حتی در سازمان اداری خود اگر مسئولی باشما برخورد کرد وظیفه ی خود را نسبت به این دوفریضه ی مهم انجام دهید.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه دشمن همیشه سعی می کند با نفوذ در جبهه ی خودی موجبات شکست نظام را فراهم کند و بین نیروهای کارآمد رخنه ایجاد کند گفت : در جنگ صفین نقشه ی مهم عمرعاص نفوذ در نیروهای سپاه علی (ع) و جذب آن ها بود که با یک جنگ نرم حساب شده موفق به این کار شد و لشکریان امام شکست را متحمل شدند.

وی تأکید کرد : دین خدا همیشه با احیای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر زنده می شود و ما هم باید سعی کنیم با محوریت قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و امام خمینی (ره) احیاگر این دو فریضه مهم باشیم.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) به تشریح برنامه های دوره آموزشی و ضرورت آن در بین نیروهای سپاه پرداخت و تأکید کرد: نمایندگی ولی فقیه با همراهی فرماندهی محترم با جدیت کامل این دوره ها را برگزار می کند و سعی می کنیم همه ی نیروهای تهران بزرگ و در دوره های بعدی بسیجیان نیز از آن بهره مند شوند.

در این مراسم علاوه برحضور اساتید این دوره آموزشی سردار ریوندی معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه تهران بزرگ حضور داشت.

ارسال نظرات