معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت: روز خبرنگار فرصت مناسبی است برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهد که چشم بینا و زبان صادق در افشای جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت اسلامی که اقدامی ارزشمند در راستای راهبرد حضرت امام خمینی(ره) وو مقام معظم رهبری به شمار رفته و بیانگر پیشتازی جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلامی در عرصه حمایت از مظلوم و برائت از ظلم است.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۲۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی پاسخی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در سالن صالحین سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد: قلم معجزه جاویدان و نقطه آغاز است و خداوند حکیم در قرآن به قلم و هر آنچه که می نویسد سوگند یاد نموده که این گویاترین شاهد بر قداست قلم است.

وی افزود: روز خبرنگار روزیست که گویی قلم، این مقدس ترین عامل سوگند آسمانی بار دیگر به مظهر درخششی تبدیل شده تا حکایت گر زندگی تابناک رهپویانی شود که همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته اند.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت: روز خبرنگار در جمهوری اسلامی روز تجلیل از دلاور مردان جبهه جنگ نرم است که از یک سو امنیت ، توسعه و بالندگی جامعه ایران اسلامی را هدف والای خود قرار  داده و از دیگر سو دوشادوش همرزمان خود در نیروهای مسلح در داخل و بیرون کشور جان خود را صادقانه و خالصانه برای ایران اسلامی فدا می کنند، همانگونه که شهید محمود صارمی و یارانش اینگونه بودند.

سرهنگ پاسخی تصریح کرد: هفدهم مرداد یادآور مجاهدت های زنان و مردانی حقیقت طلب است که بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خالصانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

وی با بیان اینکه طلایه دارانی این سلسله چشم بینا و زبان صادق و وجدان بیدار در عرصه تحولات و رخدادها به عنوان دیده بان باید در تلاش برای اطلاع رسانی درست ، دقیق و کامل حوادث و رویدادها باشند، خاطرنشان کرد: بی تردید اقتدار و صلابت امروز سپاه در مقیاس جهانی بخش اعظمی از نمایش خود را مرهون مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران فهیم و متعهد رسانه ها و انعکاس هوشمندانه ،واقع بینانه و واقع گرایانه آن می داند.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان اظهار کرد: همانگونه که معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: مطبوعات باید مثل معلمینی باشند که مملکت را و جوانان را تربیت و آرمان ملت را منعکس کنند.

سرهنگ پاسخی افزود: رسانه ها و خبرنگاران در صف مقدم مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی هستندز و سنگربانانی که وظیفه پاسداری و حراست اندیشه را بر عهده دارند.

وی گفت: روز خبرنگار فرصت مناسبی است برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهد که چشم بینا و زبان صادق در افشای جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت اسلامی که اقدامی ارزشمند در راستای راهبرد حضرت امام خمینی(ره) وو مقام معظم رهبری به شمار رفته و بیانگر پیشتازی جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلامی در عرصه حمایت از مظلوم و برائت از ظلم است.

ارسال نظرات