چند تن از خادمین آستان قدس رضوی ، صبح شنبه 16 مردادماه در ناحیه مقاومت بسیج میبد حضور یافتند و پایوران این ناحیه به پرچم حضرت معصومه (س) تبرک جستند.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۵۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مسئول نماینده ولی فقیه در ناحیه میبد گفت: با توجه به اشتياق و محبت فراوان مردم به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) به ويژه حضرت علي بن موسي الرضا(ع) و خواهر بزرگوار ايشان حضرت معصومه(س)، اين دهه، سال به سال جايگاه بيشتري در جامعه پيدا کرده و اقبال مردم به اين ايام بيشتر شده است.

وی حب به اهل بیت (ع) و ابراز علاقه به آستان مقدس ائمه معصومین(ع) را از شعائر بزرگ الهی دانست و گفت: این ابتکارات و خلاقیت‌ها به این شعائر رونق می بخشد و روز به روز ارتباط و محبت مردم نسبت به خاندان اهل بیت عصمت(ع) را مستحکم‌تر می کند و جامعه از برکات وجود این انوار تابناک الهی بهره‌مند می‌شود.

حجت الاسلام شاکری حضور خادمان در استان‌ها را آغازی بر رونق و گسترش هر چه بیشتر برکات خاندان اهل بیت عصمت و طهارت به جامعه دانست و تصریح کرد: باید از برکات و ظرفیت‌های عظیم معنوی و مادی که در دستگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه وجود دارد در جهت رفع مشکلات فرهنگی و محرومیت‌زدایی در سرتاسر کشور بهره برد.

حمل پرچم گنبد حرم حضرت معصومه(س) توسط خادمان حرم و تبرك پرچم بارگاه حضرت معصومه (س) از برنامه‌هاي خادمان در این مراسم بود.

ارسال نظرات