مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه با صدور پیامی با تبریک روز خبرنگار بر تعامل هر چه بیشتر رسانه ها و دستگاه قضایی به منظور گسترش سطح آگاهی های حقوقی و قضایی مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۶۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام حسن رحیمی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن  و القلم و ما یسطرون

17 مرداد، روز گرامیداشت قلم های پاک سرشت و نجیبی است که در دستان اصحاب رسانه و خبر به جامعه آگاهی، امید و صداقت هدیه می دهند.

17 مرداد روز خبرنگار، روز گرامیداشت و پاسداشت اطلاع رسانی دقیق، متعهدانه و همراه با رعایت عدالت و اخلاق حرفه ای رسانه است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، این روز پر منزلت را به تمامی خبرنگاران و روزنامه نگاران ارجمند و پر تلاش بویژه خبرنگاران فعال در حوزه اطلاع رسانی حقوقی و قضایی تبریک گفته و آرزومند توفیق آنان در انجام وظیفه خطیر خود هستم.

بی‌شک همانگونه که صاحب نظران و آگاهان عرصه‌های اجتماعی و حقوقی می‌دانند و همواره بر آن تاکید دارند افزایش سطح آگاهی‌های حقوقی و قضایی موجب پیشگیری از وقوع جرایم و کاهش حجم پرونده های وارده به دستگاه قضایی است.

افزایش این آگاهی ها قطعاً یکی از وظایف مهم خبرنگاران و رسانه های مختلف و دلسوز و متعهد است که می توانند در تعامل بیشتر با دستگاه قضایی موجبات تحقق این امر مهم را فراهم کنند.

در پایان ضمن تقدیر از تعامل مناسب، دقیق و مبتنی بر چارچوب های قانونی تمامی خبرنگاران و مدیران رسانه ای با دستگاه قضایی، خواهان استمرار این هماهنگی و تعامل و امیدوار به توفیقات روزافزون اصحاب رسانه هستم.

پیروز و سربلند باشید.

ارسال نظرات