به همت تربیت بدنی سپاه زرندیه برگزار شد

مسابقات فوتسال یادواره شهدای "مدافع حرم"

مسابقات فوتسال یادواره شهدای "مدافع حرم" به مناسبت دهه کرامت تحت عنوان یادواره شهدای "مدافع حرم" و با هدف گسترش ورزش در بین جوانان به ویژه قشر بسیجیان و ترغیب جوانان بسیجی برای حضور در عرصه‌های قهرمانی به همت سپاه ناحیه مقاومت زرندیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۳۰۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تحت عنوان یادواره شهدای "مدافع حرم " با حضور 10 تیم منتخب بسیجی از شهرستان‌های زرندیه و ساوه در سالن فرهنگی ورزشی شهر خشکرود برگزار شد.

این مسابقات روز گذشته با معرفی و تجلیل از تیم های برتر با حضور فرمانده ناحیه زرندیه و جمعی از مسئولین سپاه ناحیه زرندیه برگزار شد که در پایان تیم پایگاه مقاومت بسیج امام حسین حوزه شهید بهشتی(ره) توانست رتبه نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات سرگرد پاسدار محمد مهجوری با برشمردن اهمیت و جایگاه ورزش در جوامع گفت امروزه در زندگی معاصر، ورزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خوشبختانه در عصر حاضر نیز شاهد استقبال اقشار مختلف مردمی از رشته‌های مختلف ورزشی هستیم.

پاسدار امیر انوری نیز در این مراسم با اشاره به لزوم توجه به فعالیت‌های ورزشی و توسعه ورزش همگانی در جامعه گفت: انسان در کنار جسم سالم به روح سالم نیز نیازمند است باید توجه داشت که جسم قوی برای خدمت به دین و جامعه انسانی و اسلامی مهم و روح قوی نیز برای غلبه بر شیطان و هوی نفسانی و اطاعت از فرامین الهی حائز اهمیت هستند.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه زرندیه گفت: اسلام در کنار توجه به روح آدمی به آمادگی جسمانی نیز توجه کرده است.

وی ورزشکاران را در جامعه الگو و اسوه برای افراد جامعه مطرح کرد و افزود: ورزشکاران در میادین جهانی نیز به ‌عنوان نماینده و سفیر فرهنگی یک ملت مطرح هستند و افعال غیراخلاقی یک ورزشکار در میادین جهانی به پای فرهنگ آن ملت و کشور نوشته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار