خبرنگاران نماد بارزی از تعهد را به نمایش گذاشته‌اند

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای رسانه استان مرکزی

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله گفت: به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار مراسم گرامیداشت شهدای رسانه و روز خبرنگار با حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان و سپاه روح‌الله برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۳۳۲۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی با اشاره به رسالت خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و جهت دهی به افکار عمومی گفت: خبرنگاری حرفه ای است که رسالتی عظیم را بر دوش دارد و می‌تواند جهانی را متاثر از قلم، زبان، بیان و کلام خویش نماید.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار افزود: خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران همواره با تلاش خستگی ناپذیر در جهت رشد و شکوفایی دانش و آگاهی مردم عزیز و اعتلای کشور، شبانه روز تلاش می‌کنند و بدون توجه به سختی‌های موجود در این عرصه از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهند کرد.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: خبرنگاران ایران اسلامی با تلاش‌های وافر خود در عرصه خبر و رسانه نماد بارزی از تعهد، تخصص، امانت‌داری و سلامت کاری را به نمایش گذاشته‌اند.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به انعکاس اخبار از سوی خبرنگاران ادامه داد: امروز که بنگاه‌های خبرپراکنی و امپراطوری‌های رسانه‌ای با تمام توان خود به میدان کارزار فرهنگی آمده‌اند در این میان خبرنگاران به فرموده مقام معظم رهبری با انعکاس اخبار خوب و مفید و امید بخش راه را برای سیاه نمایی اوضاع جامعه بر رسانه‌های بیگانه ببندند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی گفت: امروز در جنگ نرم دشمن خبرنگاران افسران این جنگ هستند همانگونه که خبرنگارن دفاع مقدس با قلم خود حماسه خون و جهاد و ایثار مردان ایران اسلامی را در تاریخ به ثبت رساندند امروز خبرنگاران باید با اطلاع‌رسانی متعهدانه و مبنی بر صدق خود بر بصیرت جامعه بیافزایند.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: با حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و سپاه روح‌الله ویژه برنامه بزرگداشت شهدای رسانه و روز خبرنگار با حضور خانواده معظم شهدا، اصحاب رسانه و مسئولان استان در مجموعه مهمانسرای استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم گفت: حفظ وحدت و انسجام میان رسانه‌های استان در مسیر رشد و اعتلای انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عرصه مطبوعات و اطلاع‌رسانی استان و تجلیل از خانواده معظم شهدای رسانه استان از جمله اهداف برگزاری این مراسم گرامیداشت است.

وی تاکید کرد: استان مرکزی شهدای بسیاری را تقدیم نظام انقلاب اسلامی کرده که در این بین شهدای رسانه و مطبوعات نیز کم نیستند از جمله شهیدان حسنی، جودکی و نهرمیانی که متاسفانه گمنام مانده‌اند و شناخت کافی را نسبت به این شهدای والامقام که در همین مردادماه به شهادت رسیدند نداریم.

شهرستان دلیجان مزین به نام شش شهید حوزه رسانه و مطبوعات است ولی زندگی‌نامه این شهدا برای نسل امروز بازخوانی و تبیین نشده استغ شهیدانی همچون شهید شاملو، شهید گودررزی‌کیا، شهید حسینی و... که در این مراسم نیز یاد و خاطره این شهدای والامقام را نیز گرامی می‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم 18 مردادماه ساعت 20 به صرف شام خیابان امام موسی صدر بیت امام جمعه و مهمانسرای استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

گفتنی است استان مرکزی در دوران دفاع مقدس 16شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات