خبرهای داغ:
سالن تیراندازی شهید زین الدین قمبا حضور مسئولان ورزشی قم افتتاح شد و به عنوان خانه تیراندازی در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۲۳۳۳۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
سالن تیراندازی شهید زین الدین قم افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاح سالن تیراندازی شهید سرلشکر مهدی زین الدین ظهر شنبه همزمان با دهه کرامت در محل این سالن ورزشی انجام شد تا سرانجام به حدود ۴ ماه بلاتکلیفی تیراندازان قمی برای تمرین پایان داده شود.

در این مراسم که با حضور مسئولان ورزشی استان اعم از اداره کل ورزش و جوانان، هیئت تیراندازی استان قم و جمعی از مربیان و ورزشکاران مطرح این رشته برگزار شد سالن شهید زین الدین واقع در منطقه نوبهار قم به بهره برداری رسید.

به گفته محمد جواد متقیان نژاد دبیر هیئت تیراندازی استان قم، تجهیز این سال ۱۱ میلیون تومان هزینه در بر داشته است و جایگزین سالن و باشگاه تیراندازی تحت نظر هیئت مربوطه در منطقه سالاریه قم می‌شود که پیش از این محل تمرکز و اجتماع تیراندازان قم بود.

قرار است تمرینات تیم‌های تیراندازی مردان و زنان قم در لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور از این پس در سالن شهید زین الدین منطقه نوبهار برگزار شود و این در حالی است که تیم تیراندازی بانوان قم از ۴ شهریور کار خود را در لیگ دسته اول کشور آغاز می‌کند.

حسین مهره ساز رئیس هیئت تیراندازی استان قم نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در چند ماه اخیر تیراندازان قمی مکان مناسبی برای تمرین در اختیار نداشتند اما تلاش مشترک اداره کل ورزش و جوانان قم و هیئت تیراندازی به ثمر نشست و بدین ترتیب علاقمندان به تیراندازی دیگر مشکلی بابت تمرین نخواهند داشت.

این در حالی است که تیراندازان قم در ماه‌های اخیر بارها بابت در اختیار نداشتن فضایی درخور برای تمرین منسجم گلایه کرده بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها