متن پیام تبریک استاندار به مناسبت روز خبرنگار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز خبرنگار را به طلایه داران عرصه آگاهی و اطلاع رسانی تبریک گفت
کد خبر: ۸۷۲۳۳۷۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
هفدهم مردادماه که یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار نامگذاری شده است در حقیقت یادآور رشادت ها و مجاهدت های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند و خالصانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.
پیشگامان واقعی آگاهی و نیک اندیشی قلم به دستان و جان برکفانی هستند که در نگارش خبر و گزارش از جوهره وجودی خویش مرکب ساخته اند و در راه روشنگری و بیداری جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
بدون شک خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق جامعه با زبان گویای خود در عرصه اطلاع رسانی گام بر می دارند تا حقایق را آنگونه که پیامبران رسالتش را بر عهده داشتند به درستی و با شفافیت به مردم برسانند. انتظار   می رود خبرنگاران  به عنوان بازوان مدیریتی دستگاه های اجرایی استان در راه اعتلا، توسعه و پیشرفت استان گام بردارند و با درایت و دوراندیشی خود توجه به منافع استان در سطح کلان را از اولویت ها قلمداد کنند.
اینجانب به پاس رسالت قلم و پاسداشت جایگاه رفیع اهل رسانه فرارسیدن روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و روزنامه نگاران در خبرگزاری ها، سایت های محلی و همچنین شبکه تلویزیونی و رادیوئی استان تبریک عرض می کنم.
در پایان سربلندی و موفقیت همه شما طلایه داران عرصه آگاهی و روشنگری و منادیان حقیقت را از ایزد منان خواهانم.


سید موسی خادمی ـ شانزدهم مردادماه1395
ارسال نظرات