خبرهای داغ:
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ؛
موسوی رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار و به منظور پاسداشت تلاشهاي خبرنگاران و روزنامه نگاران با ارسال پیامی این ایام فرخنده را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۲۳۳۷۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

بسمه تعالی

 

سلام علیکم

     دانایی موهبتی الهی است که از قلم سرچشمه می گیرد و همانا بر اندیشه جویندگان حقیقت، نقش می زند. از این روی اصحاب رسانه‌ها،حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند.

17 مرداد روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می‌کنند.

بي شك همراهي و همدلي جنابعالي درعصر اطلاعات با رسانه ها مبين تعهد شما در قبال تفكرات انسان دوستانه و كوشش در جهت تعالي چنين تفكري است كه موجب تقدير و امتنان است.

ضمن گراميداشت روز خبرنگار که  با دهه کرامت ولادت با سعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)وحضرت فاطمه معصومه (س) مقارن شده است ؛ از اينكه با همت والا  در قاموس قلم  در راستای  تعالي همه جانبه ايران اسلامي در وادي دانش و معرفت گام برميداريد سپاسگزاريم ، لذا به پاس رسالت قلم و پاسداشت كرامت انساني  از فعاليتهاي صادقانه و كوشش هاي بي شائبه و بي دريغي كه جنابعالي در عرصه اطلاع رساني مبذول داشته و همواره یارای قابل تحسینی برای  این  شرکت بوده ايد خالصانه تقدیرو تشکر بعمل می آید .

اميداست درپناه ايزد متعال درتمامي شئونات زندگي و در راه اعتلاي فرهنگ وهنر اسلامي بر اساس آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران موفق و پیروز باشيد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها