خبرهای داغ:
پرچم معطر به عطر رضوی فضای بنیادشهید و امور ایثارگران استان قم را در سالروز میلاد سراسر نور کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) معنویت خاصی بخشید.
کد خبر: ۸۷۲۳۴۲۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
مدیرکل بنیادشهید: شهدا الگوی عملی در پیروی از سیره اهل بیت(ع) هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  در نخستین روز از دهه کرامت و مصادف با میلاد با سعادت کریمه اهل بیت، فاطمه ثانی(س) کاروان خورشید با انتقال پرچم بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) به بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد استقبال گرم و صمیمی مدیر کل و خادمان شهدا و ایثارگران قرار گرفت و خادمان شهدا در فضایی آکنده از معنویت پرچم معطر رضوی را تبرک نمودند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران ضمن خیر مقدم به کاروان خورشید خادمان حرم رضوی و تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) گفت: امروز فضای بنیاد شهید معطر شد به عطر پرچم رضوی امید است بتوانیم در مسیر ولایت وسیره اهل بیت(ع) گام برداریم.
مدیرکل بنیادشهید: شهدا الگوی عملی در پیروی از سیره اهل بیت(ع) هستند

سید جواد هاشمی افزود: اهداف شهدا و آرمان شهدا احیای اسلام ناب محمدی(ص) و پیاده کردن سیره اهل بیت(ع) بود سیره ای که اگر در زندگی ما بکار بسته شود مایه سعادت دنیا و آخرت خواهد بود، شهدا از این سیره پیروی کردند و الگوی ما باید شهدا باشند.

وی ادامه داد: اکنون در دهه کرامت میلاد با سعادت بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) الگوی زنان مسلمان بانوی عفیفه ای هستیم که باید عفت و حجاب و دفاع از ولایت و وفاداری را از ایشان آموخت ایشان الگوی شایسته و برجسته ای هستند که امام رضا(ع ) در وصف ایشان و زیارت مضجع منور این بانوی بزرگوار فرمایش داشته و تاکید نموده اند.

این دهه فرصتی است تا شخصیت برجسته این خواهر و بردار بزرگوار بیشتر شناخته شود و به نسلها منتقل شود، شناخت ایشان و پیروی از راه و سیره ایشان مایه سعادت و تعالی جامعه اسلامی است، درس ایثار و گذشت و ولایت مداری امروز جامعه اسلامی به برکت وجود این بزرگواران و بر بلندای عزت و اقتدار قرار دارد.
مدیرکل بنیادشهید: شهدا الگوی عملی در پیروی از سیره اهل بیت(ع) هستند

مسوول کاروان خورشید خادم حرم رضوی نیز در این مراسم ضمن تجلیل و تکریم مقام شهدا و جانبازان گفت: امروز مفتخریم که در بنیاد شهید وامور ایثارگران این نهاد مقدس که خدمت گزار شهدا و وارثان شهدا و ایثارگران است حضور یافتیم و  با سردار هاشمی جانباز هشت سال دفاع مقدس به نمایندگی از  جانبازان استان دیدار کردیم.
مدیرکل بنیادشهید: شهدا الگوی عملی در پیروی از سیره اهل بیت(ع) هستند
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها