مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج روز خبرنگار را تبریک گفت

مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج فرار رسیدن روز خبرنگار را به جامعه رسانه ای کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۲۳۴۵۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، محمد حسین فئوادیان مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج در پیامی فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«نون و القلم و ما یسطرون» سوگند به قلم و آنچه می نگارد.

در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می برند، قطعا نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی است و 17مرداد هر سال به پاسداشت قدردانی پاسداران عرصه قلم، مزین به نام روز خبرنگار شده است.

عزم راسخ ، تعهد بی بدیل ، پایداری و همت والای پیام آوران عرصه سترگ رسانه، راویان رویدادها و طلایه داران راستین خبر که همواره مسائل و مشکلات مردم و واقعیت های جامعه را هنرمندانه با واژگان می آمیزند، ارزشمند و ستودنی است.

ضمن ارج نهادن به تلاش های جامعه رسانه ای کشور و تقدیر از رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و خبرگزاری ها در جهت پوشش اخبار فعالیت های بزرگ بسیج در عرصه ورزش،با تبریک روز خبرنگار، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد و کوشای ایران اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.
ارسال نظرات