خبرهای داغ:
پيام تبريك فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) به مناسبت روز خبرنگار:

امید مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی به قلم روشنگر خبرنگاران است

تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری علی الخصوص در زمینه فرهنگی و اقتصادی تکلیفی است که جز از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بر نمی‌آید و همچنان امید مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی به قلم روشنگر شما است .
کد خبر: ۸۷۲۳۴۶۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، در پیام سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به مناسب 17 مرداد ماه روز خبرنگار آمده است:

بسم الله الخالق اللوح و القلم

هفدهم مرداد یادآور واقعه تلخ حمله به کنسولگری ایران در افغانستان و سالروز عروج ملکوتی شهیدان والامقامی همچون شهید ناصری و شهید محمود صارمی می باشد . شهیدانی که در خط مقدم مبارزه برای پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در افغانستان در مقابل اسلام متحجر و آمریکائی همرزم و همسنگر بودند و در کنار هم شربت شیرین شهادت را نوشیدند و به خیل شهداء ‌انقلاب اسلامی پیوستند .

همین همراهی این دو شهید بزرگوار در این فاجعه تلخ و اسفناک نشان میدهد در خط مبارزه با استکبار جهانی و اسلام آمریکائی همان قدر که قدرت اسلحه کارساز است توانائی و روشنگری قلم نیز مهم و حیاتی است .

سالروز شهادت شهید محمود صارمی که نماد تلاش‌های خستگیناپذیر یک خبرنگار انقلابی است، فرصت مغتنمی‌ است تا مردم شریف و در کنار آنها مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به قشری فرهیخته، مردمی و موثر در تقویت فرهنگ و اعتلای جامعه ادای احترام نموده و به قدرشناسی از جایگاه والای خبرنگار بپردازند.

از دیدگاه تعالیم والای اسلامی که مداد علماء را بر خون شهداء فضیلت و برتری می بخشد خبرنگاران نیز که قلم آنها روایتگر حقیقت و روشنی و خون شهداء است جایگاهی رفیع خواهند داشت زیرا همچون رسولان صدیق الهی که وظیفه خبررسانی درگاه باریتعالی را بر دوش می کشیدند خبرنگاران نیز روشنگران حق و حقیقت هستند .

خبرنگاران در مراحل مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علی الخصوص 8 سال دفاع مقدس ، با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع، همدوش با سایر نهادهای نظام در حفظ و نگهداری دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه سار رهبری مدبرانه امام راحل (ره )‌ و امام خامنهای(مدظله‌العالی) مجاهدانه ایفای نقش نموده و ثابت قدم ماندهاند و خون سرخ شهیدانی همچون شهید صارمی و شهید فرهاد رهبر و شهید فرهادی شهید خبرنگار استان خراسان جنوبی ، مهر تاییدی بر مجاهدتهای آنان در این مسیر نورانی است.

این روزها مسیر جبهه مقاومت اسلامی در دو عرصه داخلی و خارجی از گردنه های حساس و سرنوشت سازی می گذرد . از طرفی درعرصه خارجی ، جنایتگران تکفیری و سلفی با حمایت مستقیم و غیر مستقیم از صهیونیسم ؛ در سوریه و لبنان و عراق و یمن و ... مشغول جنگ افروزی برای غلبه بر این جبهه و منزوی کردن ایران اسلامی هستند که با خون فشانی جوانان مدافع حرم راه بر آنها سد گشته و اکنون در موضع ضعف و شکست قرار گرفته اند .

و از طرفی در عرصه داخلی با نفوذ فکری و فرهنگی به بدنه نظام قصد تحریف خط سیر انقلاب اسلامی را از مسیر نورانی اهداف والای امام خمینی (ره) را در سر می پروانند و نخستین تلاشهای خود را برای نفوذ به افکار نخبگان و مدیران و عموم مردم را از بدنه رسانه ها آغاز کرده اند . خطری که رهبری معظم انقلاب مکررا بر آن تاکید کرده و دلسوزان انقلاب اسلامی را به مقابله با نفوذ زیرکانه دشمن هشدار داده اند .

امروز هم جبهه مقاومت اسلامی نیازمند خبرنگارانی انقلابی و بصیر همچون شهید صارمی است که در کنار شهید ناصری و با بصیرت در خط مقدم مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی به ایفای نقش روشنگری خود بپردازند .

از این جهت ، افزایش روحیه انقلابی و آگاهی دقیق نسبت به توطئه ها و نقشه های دشمنان داخلی و خارجی ،بصیرت‌افزائی نسبت به جریانات ناسازگار با ماهیت اصیل انقلاب اسلامی و افشاگری آن در سطح جامعه ، نقد منصفانه و سازنده جامعه و مدیران به دور از سیاه نمائی , حضور مسئولانه در جریان نبرد عظیم فرهنگی و تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری علی الخصوص در زمینه فرهنگی و اقتصادی تکلیفی است که جز از قشری فرهیخته همچون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بر نمی‌آید و همچنان امید مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی به قلم روشنگر شماست .

اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار و هم چنین با احترام به مقام والای سایر شهدای عرصه رسانه و خبر علی الخصوص شهید فرهادی شهید خبرنگار استان خراسان جنوبی ، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) به نام اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل نام گرفته از خداوند منان سلامتی، سرافرازی و توفیق روز افزون اصحاب رسانه استان را در سایه کرامات حضرت ولی عصر(عج) خواستارم.

سردار سيد هاشم غياثي

فرمانده سپاه انصارالرضا(عليه السلام) خراسان جنوبي

١٧ مرداد ماه ٩٥

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار