خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

خدمت رسانی به مردم از اولویت های اصلی نظام اسلامی است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، خدمت رسانی به مردم را یکی از اولویت های اصلی نظام اسلامی ذکر کرد.
کد خبر: ۸۷۲۳۴۸۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، سردار سرتیپ منوچهر امان اللهی در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی سرپل ذهاب، افزود: حفظ امنیت و برقراری آن یکی از همین خدماتی است که از اساسی ترین دغدغه های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی بیان کرد: اکنون به واسطه تلاش شبانه روزی نیروهای خادم نظامی و انتظامی شاهد برقراری آرامش و امنیت در کشور هستیم.
وی اظهار کرد: همه مسوولان باید خود را سرباز این نظام بدانند و به واسطه این نگاه و توجه به نقش و مسوولیت هر فرد، این مهم در منش و رویه کارکرد ما جاری باشد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد که نیروی انتظامی در تامین امنیت داخلی بیشترین مسوولیت را برعهده دارد و در این راه نیز بیشترین شهدا را پس از جنگ تحمیلی تقدیم نظام اسلامی کرده است.
سردار سرتیپ امان اللهی ادامه داد: استان کرمانشاه به لحاظ جمعیتی، دارای رتبه سیزدهم و از حیث وقوع جرم در رتبه نوزدهم در بین سایر استان های کشور قرار دارد و این مهم بیانگر این است که همه نیروهای انتظامی و نظامی در تلاش مستمر هستند تا همواره حافظ امنیت و آرامش منطقه باشند.
وی گفت: شهرستان سرپل ذهاب با وجود حضور سه اقلیت مذهبی اهل سنت، اهل حق و اهل تشییع و همچنین با دارا بودن 48 کیلومتر مرز مشترک با عراق، به لحاظ امنیتی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و این امر مرهون رشادت های نیروهای نظامی و انتظامی در منطقه و همیاری مردم است.
فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: زیربنای توسعه هر جامعه در گرو ایجاد امنیت است و اگر در منطقه ای امنیت نباشد سرمایه گذاری، توسعه و اشتغال پایدار نیز در آن منطقه رونق نخواهد یافت.
جهانبخش حیدری با اشاره به امنیت خوب شهرستان گفت: امنیت مطلوبی که اکنون در سرپل ذهاب حاکم است با تلاش و اهتمام جدی نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی و همچنین مشارکت خوب مردم شکل گرفته است.
وی مکتبی بودن، مردمی بودن و ولایی بودن را سه ویژگی ممتاز نیروهای مسلح در حفظ امنیت، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: امنیت همواره مایه آرامش و آسایش جامعه است از این رو در جامعه امروزی امنیت، عدالت و رفاه سه فاکتوری است که مردم به آن نیازمندند و دستیابی به آنها از اهداف نظام جمهوری اسلامی است.
در این آیین سرهنگ محمدرضا یاری به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سرپل ذهاب معرفی و از خدمات چهار ساله سرهنگ علی کریمی فرمانده قبلی تجلیل شد.
سرهنگ علی کریمی فرمانده سابق انتظامی سرپل ذهاب به عنوان فرماندهی پلیس فتا استان کرمانشاه معرفی و منصوب شد.
سرهنگ محمدرضا یاری فرمانده جدید انتظامی سرپل ذهاب نیز پیش از این به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی مشغول خدمت بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار