خبرهای داغ:

خادمان امام رضا(ع) به دالاهو و اسلام‌آباد‌غرب رفتند

کاروان خادمان حرم مطهر آستان قدس رضوی در دو گروه پنج نفره برای دیدار با مردم غیور استان کرمانشاه عازم شهرستان‌های دالاهو و اسلام‌آباد‌غرب شدند.
کد خبر: ۸۷۲۳۴۸۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، صبح امروز کاروان خادمان حرم مطهر آستان قدس رضوی در دو گروه پنج نفره برای دیدار با مردم غیور استان کرمانشاه عازم شهرستان‌های دالاهو و اسلام‌آباد‌غرب شدند.

 خدام پیشکسوت آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت و جشنواره بین‌المللی زیرسایه خورشید به استان کرمانشاه سفر کرده‌اند و حامل پرچم مقدس بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) و پیام‌آور تبیین فرهنگ رضوی هستند.

بر اساس این گزارش، کاروان زیر سایه خورشید در ساعت 10 صبح با مردم‌ کرند‌غرب و منطقه دیدار می‌کنند و راس ساعت 12 در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب حضور دارند و‌ پس از اقامه نماز تعویض پرچم میدان اصلی این شهرستان به دستان ملکوتی خادمان الرضا(ع) انجام می‌شود.

 بعد از ظهر امروز نیز خادمان حرم امام رضا(ع) به رسم قدر‌دانی از رشادت‌های مردم شهید پرور استان با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران این مناطق بازدید می‌کنند.

به گزارش فارس، جشنواره بین‌المللی زیر‌سایه خورشید همزمان با 20 کشور جهان در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود و برنامه فرهنگی متنوعی تدارک دیده شده که در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی است.

گفتنی است، این جشنواره تا 24 مرداد‌ماه ادامه دارد و در 14 شهرستان استان کرمانشاه بیش از 70 برنامه متنوع فرهنگی پیش‌بینی شده که شاخص‌ترین آن جشن 8 هزار نفری در سالروز ولادت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) و استقبال گسترده مردم استان کرمانشاه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار