خبرهای داغ:
مسئول بازرسی اوقاف سمنان خبر داد؛

اجرای عملیات بازرسی از روند تحقق برنامه های مصوب ادارات اوقاف

مسئول بازرسی، مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از اجرای عملیات بازرسی برنامه محور از عملکرد چهار ماهه اول سال 95 ادارات اوقاف و امور خیریه استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۳۴۹۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، نورالله بهنام در حاشیه بازرسی از روند اجرای برنامه های مصوب ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود و شهر بسطام اظهار کرد: در ابتدای هرسال ادارات شهرستان برنامه عملیاتی خود در حوزه های مختلف را تهیه و جهت بررسی و تائید به اداره کل استان ارسال می کنند.

وی افزود: این برنامه ها پس از بررسی، تجمیع و تائید در مرکز استان جهت تائید نهایی به سازمان مرکزی ارسال می شود.

مسئول بازرسی، مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: پس از بررسی نهایی در سازمان و تائید برنامه های پیشنهادی، برنامه عملیاتی ادارات به آنها ابلاغ شده و ادارات اوقاف و امور خیریه کلیه اقدامات خود را بر اساس برنامه های مصوب ابلاغی انجام می دهند.

وی افزود: در طول سال با اعزام تیم های مختلف بازرسی به صورت موردی و یا برنامه محور عملکرد ادارات در حین اجرای کار مورد ارزیابی قرار گرفته و تلاش می شود ایرادات احتمالی در زمان اجرای برنامه ها شناسایی شده و به مجریان گوشزد شود.

بهنام خاطر نشان کرد: در طول سال علاوه بر چهار دوره برنامه بازرسی برنامه محور که با حضور معاونین و روسای ستادی در شهرستان ها و بررسی عملکرد آن ها در حوزه های مختلف انجام می شود، در کارویژه ها و برنامه های با اهمیت نیز به صورت موردی و با حضور رده مربوطه از ستاد اداره کل و یا ستاد سازمان در شهرستان ها عملکرد ادارات مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در انتهای سال نیز با حضور تیم منتخب و اعزامی از طرف سازمان که متشکل از معاونین و روسای ستادی سایر استان ها می باشند، عملکرد ادارات شهرستانی و اداره کل در حوزه های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته و معایب و محاسن اقدامات رده های مختلف شناسایی شده و رده ها و ادارات برتر از طرف ستاد سازمان تقدیر می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها