همزمان با دهه کرامت

تولید 18 اثر فرهنگی و هنری با موضوع دهه کرامت در سازمان اوقاف

همزمان با دهه کرامت18 اثر فرهنگی و هنری با موضوع دهه کرامت در سازمان اوقاف رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۵۰۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، طی مراسمی با حضورمعاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از18 اثرفرهنگی و هنری جدید سازمان اوقاف رونمایی شد.

گفتنی است، مراسم رونمایی از آثار و تولیدات سازمان اوقاف و امور خیریه در دهه کرامت در آستانه روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه ، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی،معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، در محل مجتمع فرهنگی آموزشی اوقاف در شهر مقدس قم برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف دراین مراسم بر ضرورت ارتقاء کیفی تولیدات فرهنگی به منظور نیل به اهداف سازمان تاکید و از 18 اثر تولیدی جدید مرتبط با دهه کرامت رونمایی کرد.

همچنین در این مراسم از نرم افزار تلفن همراه با موضوع شخصیت شناسی کریمه اهل بیت و جایگاه و شان دختر، نرم افزار معارف رضوی ، نرم افزار زیارت با موضوع دانستنیهای ضروری زیارت مطلوب، 3 نرم افزار در خصوص جایگاه امامزادگان عظیم الشان و فعالیتهای فرهنگی این اماکن مقدسه رونمایی شد.

همچنین در این مراسم ازکتاب "نگین های فیروزه ای" با موضوع معارف مرتبط با امامزادگان علیهم السلام ، مجموعه تابلوهای نمایشگاهی روز تجلیل امامزادگان، سه شماره جدید ویژه نامه دیواری پیک آستان، 2 پوستر نفیس، 3 نماهنگ تصویری و لوح فشرده نغمه آستان شامل کلیپ های صوتی رونمایی ‌شد.

گفتنی است فایل آثار فرهنگی وهنری فوق از طریق سایت www.mfpo.ir قابل دریافت است.

ارسال نظرات