تولید فصل چهارم مجموعه «اتل متل یه جنگل» در استودیوی پویانمایی صبیان پایان یافت.
کد خبر: ۸۷۲۳۵۰۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، امید مرندی، تهیه‌کننده مجموعه پویانمایی اتل متل یه جنگل با اعلام این خبر افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تولید صنعتی مجموعه اتل متل یه جنگل، تاکنون 52 قسمت 7 دقیقه‌ای از این مجموعه تولید شده و رکورد تولید 364 دقیقه در پنج ماه به ثبت رسیده است. براین اساس، این مجموعه، سریعترین خط تولید صنعتی را در تاریخ انیمیشن ایران داشته است.

مرندی افزود: این مجموعه در 78 قسمت 7 دقیقه‌ای به سفارش مرکز اوج کودک و نوجوان تولید می‌شود و موضوعات مختلف حوزه سبک زندگی را براساس منظومه صیرورت کودک، در قالبی جذاب و داستانی، به خردسالان زیر شش سال، آموزش می‌دهد.

تهیه‌کننده مجموعه پویانمایی اتل متل یه جنگل گفت: این مجموعه با تکنیک کات‌اوت تولید می‌شود و شخصیتهای آن، خانواده‌هایی از حیوانات بومی ایران مانند یوزپلنگ، خرس ماه‌نشان، کل، دو پای خراسانی، میش‌مرغ، فک خزر و ... هستند که در یک جنگل خیالی زندگی می‌کنند و داستانهای هر قسمت را رقم می‌زنند.

گفتنی است از ابتدای مرداد ماه، پخش روزانه مجموعه پویانمایی اتل متل یه جنگل از کانال پویای شبکه کودک و نوجوان آغاز شده است. جشن آغاز تولید این مجموعه در دهه فجر سال گذشته برگزار شد و 45 روز بعد، فصل یک این مجموعه در تعطیلات نوروز 1395 پخش گردید.
ارسال نظرات