خادمی گفت: ما یک خانه داریم که در آن زندگی می کنیم حال یکسری از هم وطنان ما بر سر میز نشستند تا این خانه را خراب کنند. در حال حاضر جلسه گذاشته اند که این خانه را با بمب خراب کنند یا چیز دیگری.
کد خبر: ۸۷۲۳۵۱۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره اصلاح قراردادهای جدید نفتی معروف به IPC  گفت: دولت نسخه اصلی قراردادها را محرمانه نگه داشته و نمی دانم چرا وزارت نفت در این زمینه مخفی کاری می کنند. 

وی افزود: پیش نویس قراردادهای IPC اصلا قابل اصلاح نیست که دارند تلاش به اصلاحش می کنند. عقد این قرارداد یک ظلم در حق ملت ماست و ما را به دوره ای برمی گرداند که نفت‌مان را می‌دزدیدند.

خادمی درباره این مسوولانی که وظیفه به ثمر رساندن این قرارداد را بر عهده دارند گفت: ما یک خانه داریم که در آن زندگی می کنیم حال یکسری از هموطنان ما بر سر میز نشستند تا این خانه را خراب کنند. در حال حاضر جلسه گذاشته اند که این خانه را با بمب خراب کنند یا چیز دیگری!

وی تصریح کرد: بستن این قراردادها بخدا و به والله اشتباه است. مگر ما نظام مستقلی نداریم، مگر ما در این هشت سال جنگ سختی نکشیدیم، مگر ما تحریم نبودیم، این همه شهید دادیم  ولی با همه این مشکلات ثبات و استقلالمان را حفظ کردیم. نظام ما چه بدهکاری به این آقایان دارد که هم زد و بند می کنند و هم افتضاح چون کرسنت را به بار می آورند. اقتصاد مقاومتی را سخره گرفتند و مردم را هم سرکار گذاشته اند.

ارسال نظرات