خبرگزاری بسیج: فرماندار مراغه در آئین تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان، گفت: انتشار خبر با صحت و دقت کامل مهم ترین رکن حرفه ای خبرنگاری است.
کد خبر: ۸۷۲۳۵۱۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی ظفر محمدی افزود: داشتن دانش کافی و تجربه حرفه ای مهم ترین نیاز برای کار حرفه ای خبرنگاری بوده تا بتوان با استفاده از آن در راستای انتشار درست و دقیق اخبار همت کرد.

وی اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان بوده که در این راستا باید منافع ملی و عمومی را به منافع شخصی خود ترجیح دهد که با این اقدام ها می تواند در مسیر توسعه کشور و منطقه تحت نفوذ قلم خود قدم برارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه با بیان اینکه استقلال آزادی و جمهوری اسلامی دو هدف مهم انقلاب است ادامه داد: رسانه های ایران از آزادی کامل برخوردار هستند و در بین خبرنگاران و رسانه ها نیز باید استقلال خود را حفظ کرده تا در خودکفائی جامعه نقش ایفا کنند.

محمدی افزود: توجه بی طرفانه و بدون غرض ورزی رسانه ها به اقدامات دولت نیز از محورهایی است که باید به منظور ارتقای اعتماد عمومی به دولت جمهوری اسلامی انجام شود.

وی افزود: متاسفانه هم اکنون برخی از رسانه نسبت به اقدامات دولت توجه کافی نداشته و از طرفی هم دولت به علت مشکلات مالی اعتباری برای تبلیغات و رسانه ای کردن طرح ها و عملکرد خود تخصیص نمی دهد.

ارسال نظرات