مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

فعالیت ۳۰ گروه جهادی دانشجویی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت ۳۰ گروه جهادی دانشجویی در سیستان و بلوچستان با رمز یا رسول الله آغاز شد
کد خبر: ۸۷۲۳۵۴۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان وبلوچستان :علیرضا کیخا در آیین بدرقه گروههای جهادی دانشجویی که ظهر امروز درمحل بسیج دانشجویی زاهدان برگزار شد افزود:30 گروه جهادی بسیج دانشجوی استان سیتان و بلوچستان  به مناطق محروم ودور افتاده  اعزام می‌شوند.
مسئول بسیج دانشجوی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان درمراسم بدرقه این گروههای جهادی گفت:  باهدف خدمت به مردم و رفع محرومیت از امروز تعداد سی گروه جهادی بسیج دانشجویی که شامل بیش از سیصد دانشجو بسیجی خواهر و برادر از دانشگاههای ازاد اسلامی، پیام نور وسیستان وبلوچستان هستند به مناطق مختلف اعزام وفعالیت خود را آغاز می‌کنند.
 کیخا با اشاره به اینکه گروههای جهادی بدون کمترین توقع به مردم بعنوان یک عمل صالح و ماندگار در شرایط سخت وگرم منطقه فعالیت می‌کنند گفت:  این گروههای جهادی بسیج دانشجویی با رمز لیبک یا رسول‌الله آغاز نمودند  و درطول مدت ده تا بیست روز  در حوزه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی ازجمله ساخت دو مدرسه درمنطقه فیض اباد چشمه زیارت زاهدان و روستای پتگی میرجاوه و ساخت خانه های عالم مسجد ومدرسه فعالت می‌کنند.
وی تصریح کرد: هریک از این گروههای جهادی باهدف تقویت وحدت و مودت با یک پرچم که متبرک به پرچم آقاعلی ابن موسی الرضا است به منطقه اعزام می‌شوند.
مسئول بسیج دانشجویی  سپاه سلمان استان با اشاره به روحیه جهادی و مطالبه گری در جوانان دانشجو بسیجی از این فعالیت ها بعنوان یک راهبرد مهم و تاثیرگذار در رفع محرومیت و متحول ساختن استان نام برد و تصریح کرد: در همین رابطه بزودی پژوهشکده جهادی و هسته‌های مطالبه گری دربسیج دانشجویی استان ایجادمی‌شود.
علیرضا کیخا از فعالیت گروههای جهادی بعنوان مصداق فی سبیل الله نام برد و اظهار داشت : خدمت بدون منت و بدون توقع در شرایط سخت گروههای جهادی سبب شده تا امروز بسیاری از سازمانها ونهادها درخواست وخواستار استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج دانشجویی درفعالیت های مختلف دراستان شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار