خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ثلاث باباجانی به همراه مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان و جمعی از پرسنل سپاه از خانواده های معظم شهرستان تجلیل نمودند.
کد خبر: ۸۷۲۳۵۵۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی، فرمانده سپاه ناحیه ثلاث باباجانی در دیدار با خانواده های معظم شهدا گفت : امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی است.

سرهنگ امیر حمزه خزایی در این دیدارها با اشاره به واژه مقدس شهادت گفت: شهدا و خون شهدا برای مردم و ملت جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش والای هستند و امنیت و قدرت جمهوری اسلامی از خون پاک شهیدان گرفته شده و تا فرهنگ ایثار  و شهادت در بین مردم مومن و انقلابی ایران باشد دشمنان جرأت حمله و تجاوز به کشور را ندارند.
وی در ادامه با ذکر رشادت های شهدا شهرستان ثلاث باباجانی گفت: شهرستان مقاوم و مرز دار ثلاث باباجانی الگوی از ایستادگی مردمانی مومن و انقلابی با فرهنگ ایثار و شهادت در برابر دشمنان است و دوران دفاع مقدس خود سند غیر قابل انکار از مردانگی و شهادت طلبی مردمان این دیار دارد.
فرمانده سپاه ناحیه ثلاث باباجانی در این دیدارها جایگاه خانواده های معظم شهدا را بسیار بلند دانست و عنوان کرد : همه مسولین خود را خادم خانواده های معظم شهدا می دانند و هر آنچه در توان داشته باشند برای این عزیزان انجام خواهند داد. وی پدران و مادران شهدا را سرمایه های گرانقدر انقلاب اسلامی دانست که با فدا کردن فرزندانشان در راه انقلاب و وطن درس ایثار و شهادت را به جهانیان نشان دادند.
 

ارسال نظرات