خبرهای داغ:

فرماندهان واحدها، سکان دار بسیج دانش آموزی در مدارس هستند

مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه گفت: فرماندهان واحدهای سکان دار بسیج دانش آموزی در مدارس هستند.
کد خبر: ۸۷۲۳۵۸۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ محمدرسول اکبری در مراسم افتتاحیه سومین دوره طرح یاوران ولایت با تبریک ایام دهه کرامت گفت: امسال طرح ولایت دانش آموزی یادبود شهدای مدافع حرم و طی دو دوره در اردوگاه شهید باهنر کرمانشاه برگزار می گردد.

اکبری با بیان اینکه در کرمانشاه جمعیتی بالغ بر 200 هزار دانش آموز داریم که از این تعداد 200 دانش آموز دختر انتخاب و به دوره طرح ولایت اعزام شدند ادامه داد: در مجموع بیش از 400 دانش آموز به عنوان فرمانده واحد بسیج دانش آموزی در دو گروه خواهر و برادر از سراسر استان  آموزش های لازم را فرا می گیرند.


وی بیان کرد: بسیج دانش آموزی استان سال گذشته رتبه اول کشور را کسب کرد و این به جهت همکاری فرماندهان واحدهای پیشگام میسر شد.


این مسئول. دانش آموزان طرح ولایت را نماینده بسیج دانش آموزی دانست که بایستی از نظر اخلاقی و علمی اسوه باشند و افزود: بحمدالله از زمانی که دانش آموزان به عنوان فرمانده واحد با بسیج دانش آموزی همکاری می کنند فعالیت های انجام شده بسیار تاثیرگذار بودند.


وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان داشت: رویکرد بسیج دانش آموزی حضور بیش از پیش دانش آموزان در اجرای برنامه ها می باشد و اینکه کار مدرسه را بایستی به خود دانش آموزان بسپاریم.


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان افزود: در هر دوره طرح ولایت برنامه های متنوع آموزشی فرهنگی و تفریحی از جمله دیدار با خانواده شهدا مدافع حرم، محفل انس با قرآن، نشست های آزاد اندیشی، مسابقات ورزشی، نمایشگاه عفاف و حجاب، دجالواره و نفوذ و .... پیش بینی شده است.


 
اکبری با بیان اینکه شما دانش آموزان در سال تحصیلی آینده سکان دار واحدهای مقاومت پیشگام هستید تصریح کرد: سعی تان بر این باشد که به عنوان نماینده بسیج دانش آموزی در مدارس با اخلاق و عمل باعث جذب دیگر دوستان خود شوید.


ارسال نظرات