نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:
قرآن و اهل بیت علیهم السلام ریسمانهای مستحکم الهی است و باید برای دست یافتن به سعادت دنیوی و اخروی به آنها تمسک جوییم.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۰۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جمع مرتلین و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان با ابراز خرسندی از برگزاری و پخش منظم و مطلوب این مراسم گفت: در وهله اول خداوند متعال را شاکریم که بواسطه الطاف ربوبیش توفیق خدمت به قرآن را برما عنایت فرمود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به توطئه تبلیغی دشمنان درباره تشیع افزود: تبلیغاتی که دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی همواره بر آن دامن می زند اتهام زدن به مذهب متعالی تشیع مبنی بر ترک واجبات و پرداختن به عزاداری و این نوع مراسمات است و پخش صحنه های حضور اقشار مختلف مردم در جمع خوانی قرآن درحسینیه اعظم که کانون دلدادگی به ابا عبدالله الحسین می باشد جواب قاطعی و محکمی به این یاوه گویی ها است.

وی با اشاره به حدیث ثقلین" قرآن و اهل بیت علیهم السلام ریسمانهای مستحکم الهی است" اظهار داشت: باید برای دست یافتن به سعادت دنیوی و اخروی به آنها تمسک جوییم.

نماینده ولی فقیه در استان باتشکر از مدیرکل صداوسیما و سایر عوامل پخش زنده این مراسم خاطر نشان ساخت: برقراری پخش زنده مراسم بمدت یکماه بدون کوچکترین نقص و تاخیر کار بزرگ و مهمی است و من از مدیرکل و جمیع کارکنان رسانه استانی که در این مدت زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می کنم.

همچنین مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این مراسم با تشکر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان گفت: استمرار حرکت عظیم قرآنی که در زنجان آغاز شد و بمدت پنج سال متوالی تداوم یافته بدون حمایت های ایشان مقدور نبوده و نخواهد بود.

صفری از همکاری و مساعدت هیات امناء حسینیه اعظم زنجان و حضور بموقع و بدون تاخیر مرتلین تقدیر کرد و افزود: در تمام این 30 برنامه بدلیل حضور بموقع و وقت شناسی و آمادگی قاریان و تلاش کادر فنی و اجرایی پخش زنده بدون هیچ تاخیر و مشکلی برنامه بصورت زنده از شبکه اشراق و شبکه استانی صدای مرکز زنجان پخش شد.

در ادامه این جلسه نماینده شورای عالی قرآن در استان با ارائه گزارشی از برگزاری جلسات جمع خوانی گفت: با هاهنگی های صورت گرفته گروههای قرائت در سطح بالایی قرار داشتند و با حضور19 قاری ممتاز استانی و کشوری ازنظر کمی و کیفی ارتقاء محسوسی مشهود بود.

محمدی با اشاره به وضعیت مطلوب قرائت در استان افزود: طی ده سال گذشته استان زنجان توانست در سه سال متوالی در رشته ترتیل مسابقات قرآن که در یالاترین سطح برگزار میشود مقام نخست را از آن خود کند.در پایان این جلسه از مرتلین قرآن با اهدای لوح تقدیر ، قدردانی شدروابط عمومی مرکز

ارسال نظرات