خدمات علمی شهید شهریاری در صنعت هسته‌ای کشور فراموش ناشدنی است.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۲۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس شورای شهر زنجان در دیدار با خانواده شهید مجید شهریاری، شهید شهریاری را افتخاری بزرگ برای استان دانست و گفت: خدمات علمی شهید شهریاری در صنعت هسته‌ای کشور فراموش ناشدنی است.

سعید امیدی افزود: ملت ایران خدمات علمی شهید شهریاری در صنعت هسته‌ای کشور را فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شهید هسته‌ای کشور اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب شهریاری به جامعه علمی کشور آبرو بخشید.

رئیس شورای شهر زنجان شهید شهریاری را افتخاری بزرگ برای استان عنوان و تصریح کرد: این وظیفه ماست که به پاس حرمت خون پاک شهدا در تمامی صحنه‌ها برای کشور و ملت خود افتخاراتی رقم بزنیم.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه فرزندان شهدا از اقشار تحصیلکرده کشور به شمار می‌روند، گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشنهاد می‌شود تا از ظرفیت‌های علمی فرزندان شهدا نهایت بهره را ببریم.

علی کاظمی با بیان اینکه فرزندان و جوانان این مرز و بوم پرچم علم را برافراشته‌اند، افزود: ملت ایران همواره قدردان رشادتهای رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بوده و هست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه این خطه از ایران اسلامی 7 هزار جانباز و 3 هزار شهید را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است، تظهار داشت: رزمندگان سلحشور استان زنجان در دوران هشت سال دفاع مقدس در بیش از 50 عملیات حضوری فعال داشته‌اند.

گفتنی است: مراسم دیدار با خانواده شهید شهریاری در حاشیه برگزاری اجلاس مشترک مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی استانها و شوراهای مراکز استان‌ها و با حضور جمعی از شرکت‌کنندگان این اجلاس برگزار شد.

ارسال نظرات