به بهانه 17 مرداد روز خبرنگار:

خبرنگاران رسالت خطير آگاه‌ سازي و جلب مشاركت‌هاي مردمي را برعهده دارند

مديركل كميته امداد استان اردبيل گفت: خبرنگاران رسالت خطیر آگاه سازی، تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت‌های مردمی را برای حصول اهداف اجتماعی برعهده دارند.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۳۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهروز زلالي ضمن گراميداشت هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار كرد: خبرنگاران نقش بسزايي را در ترویج ارزش‌های انسانی و اخلاقی و بهره‌مندی مطلوب و موثر از منابع و سرمایه‌های اجتماعی ايفا مي‌كنند كه موجب همبستگي هر چه بيشتر افراد جامعه نسبت به يكديگر مي‌شود.

زلالي افزود: فعالان رسانه، همواره در راه حقیقت و آگاهی بخشی به مردم از طریق ارائه اطلاعات دقیق و وثیق گام برمي‌دارند تا تصویر عینی از واقعیت‌ها را به ثبت برسانند.

مديركل كميته امداد استان اردبيل با بيان اينكه به زحمات و تلاش‌های ارزنده خبرنگاران که نقشی بسزا در ترویج ارزش‌های انسانی، اخلاقی، بهره‌مندی مطلوب و موثر از منابع و سرمایه‌های اجتماعی دارند، ارج می نهیم گفت: از خداوند متعال، مزید توفیق برای تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهانيم.

وي ياد آور شد: حضور فعالانه خبرنگاران و روزنامه نگاران می تواند در قالب یک سمن متشکل از تمامی اهالی رسانه فارغ از هرگونه گرایش فکری و سیاسی به انسجام اندیشه در راستای حرکت در مسیر اعتلای کشور منجر شود.

زلالي با اعلام اينكه حمایت و همراهی با اهالی رسانه و قلم در هيچ برهه از زمان كم نخواهد شد، اظهار كرد: مجموعه كميته امداد در كنار اين قشر از جامعه خواهد بود تا با همدلی و همسويي همديگر در راستاي رفع نيازمندي مساكين و توانمندي خانواده‌ها كه همواره مهمترین رسالت ماست، جامه عمل بپوشاند.

ارسال نظرات